FranzJosef Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Billigste nye laptopen jeg har sett. Er den til å stole på? Advent høres jo ikke ut som noe kjent merke. Det var 14" skjerm, 40 giga disk, 1.6 ghz cpu, uten trådløst nettverkskort. Men går jo an å bruke en sånn USB-dongle. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Vi er jo i adventsperioden nå, så den varer nok like lenge Tror nok den vil funke meget godt som skrivemaskin og til surfing. Mer enn det hadde jeg ikke hatt forventning til. Tviler på at batteritiden og ellers kvalitetsfølese er tilstedet. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Advent er Dixon's eget merke (Dixons er kjeden som eier bl.a. Elkjip og Lefdal). Advent er helt OK og bruker ofte samme chassi og batteri etc som f.eks. Targa bærbare. De er billige, og har fokus på det, men bruker ofte billige chipsets etc. Hadde en Advent laptop i sin tid, kjøpt for ca 14.500,- hos Dixon's i Dublin. Baklyset i skjermen røk etter et halvt år og da jeg ville sende den tilbake for reperasjon, fikk jeg ikke lov fordi jeg ikke hadde originalemballasjen... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Mener jeg så en test av den maskinen her på hw.no, men finner den ikke igjen nå. Der fikk den slakt og at den var billig hjalp ikke (man fikk lite for pengene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå