Westlink Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Eg skal til med å bygge ny pc,men er usikker på kva hovedkort eg skal kjøpe,Men denne gang vil jeg prøve socket A (amd) er ASUS A7V333 RAID eit bra kort? Eg såg det var på tilbud hos komplett(demo) Eller kom med forlag? Erfaringer frå pc-brukere er det beste testpanelet!! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 [klippet fra TomsHardware] Conclusion Out of a total of 18 test candidates, the Gigabyte GA-7VRXP made the best impression: in all of the benchmark disciplines, this motherboard with the KT333 chipset ranks among the top performers. The only other boards to offer stiff competition were the Epox EP-8K3A+ and the Enmic 8TTX2+, both of which managed to achieve slightly better results in some of the tests. Nevertheless, the Gigabyte's rich features and special overclocking functions are convincing. Networking, sound, a RAID controller and a USB 2.0 chip are included in the list of features. [/Klipp] Som du ser så anbefales Gigabyte GA-7VRXP. Jeg ser at det ikke selges lengre rundt om, men akkurat samme hovedkortet med kt400 chipsett selges på mamoz for 1196,- hvilket må sies å være meget billig for et så bra kort. MEN: Asus a7v333 som du nevnte ligger ikke langt bak, og scorer bedre enn mange andre populære kort, så det er ikke et dårlig valg. Får du det veldig billig, så er det bare å kjøpe det hvis du ønsker. Inntil videre: GA-7VAXP kt400 fra mamoz! DrErling Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Hvis du skal opp til kt400: [klippet fra TomsHardware] If you're interested in Gigabit Ethernet, you won't be able to do without MSI and Asus. MSI rakes in points with its integrated Bluetooth module, while Gigabyte turns out to be the overclocking pro - it is the only board to offer the option of running the Athlon at 200 MHz FSB without simultaneously overclocking PCI and AGP. Soyo stands out with its USB module for the bay, which certainly boosts the level of convenience if you have to switch your USB devices frequently. QDI goes for minimalism by omitting any kind of hardware that might push the price up. Once again, it was the market leader Asus that made the best impression - the A7V8X was the only board to come out consistently among the top boards in this comparison, regardless of which type of memory was used. [/Klipp] Som du ser så anbefales Asus A7V8X :smile: vis du skal opp til kt400 Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 09:31, skrev DrErling:GI GASS!!! Huff, får frysninger/brekninger av slike millitær-uttrykk :razz: Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Hmmm, ante ikke at det var et militær uttrykk, men ok... Mener å huske at GASSGASSGASS!!!! var et mere skremmende utrop i militæret, og at det var en STOR fordel å se til helvet7e å få på seg gassmaska før øynene ble like store som epler og tårene sprutet... jaja, hvem savner det... Lenke til kommentar
Manax Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Kjøp det dyreste MSI kortet med alle tingene det er konge:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå