pytrehau Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Håper noen kan gi meg noen gode råd i overfloden av kameraer å velge blant. Jeg ønsker meg et kompakt kamera til jul, men hvilket?? Har tidligere sett på Panasonic sitt vidvinkelkamera Lumix FX 07 men det fikk veldig dårlig kritikk her på akam pga bildekvalitet. Men jeg vil gjerne ha et vidvinkelkamera i den prisklassen. Gode råd og tips mottas med takk Endret 13. desember 2006 av pytrehau Lenke til kommentar
nyland Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Akam's anbefalinger på kompaktkamera Det er et utmerket sted å starte Lenke til kommentar
pytrehau Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 ja jeg vet, men synes ikke det var så mye hjelp der egentlig. Er ikke helt oppdatert med nye kameraer heller. Er mer interessert i å finne ut hvilke kameraer dere andre har kjøpt, og om dere er fornøyd osv.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Bare vær obs på at mange av Akams anbefalte kamera har gått ut og noen er for lengst erstattet av nye modeller. Ellers har jeg hørt at Ixus 850IS fås til under 3000 kroner nå. Det gir bedre bildekvalitet enn Panasonic'en og har den vidvinkelen du ønsker. I tillegg har den optisk søker som kan være greit i enkelte tilfeller. Skjermen er vel ikke fullt så bra som på Panasonic, men mer enn bra nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå