Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog "Volvo 240 GLE '86"

mads182

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Lite oppdateringer her i det siste. For mye jobb og for lite lyst. I helgen skal vi (jeg og broren min) skifte bakre potta, bytte plugger, ledninger og rotor samt montere ekstralys hvis det blir tid. :yes: Da blir det bilder av den andre volvoen også ZyreX :D

Endret av mads182
Lenke til kommentar

Den andre Volvoen er Volvoen min. Det har blitt for mye prat om den som er til salgs nå - snart har den tatt over hele tråden her. :tease: Skal ta bilder av alt som kan tas bilder av nå! Forresten noen som vet om et huggeri som har chrome grill inne? På BCB skal de ha 1300 kr for en ny..

Lenke til kommentar

God kveld alle sammen! Tid for en aldri så liten photoshot

En motorvask venter i morgen...

pict0044dk6.jpg

Sånn jaaa, opp på bukken!

pict0050js2.jpg

Her var det litt rust ja, tror den bakre potta er moden for utskifting

pict0053dx1.jpg

Selvsagt sitter den gamle rustne potta fast, og etter 1 times træling for å få den av fant vi fram vinkelsliperen. Det er broren min som skjærer!

pict0055rd1.jpg

Volvoen min i godt selskap :yes:

pict0054xv6.jpg

Den har faktisk interiør også!

pict0047tr5.jpg

Et godt stykke utført arbeid er ferdig

pict0057fv5.jpg

Har dere lagt merke til den slarkete lista på høyre siden foran? Nå skal den av og limes fast på nytt. Var det noe rust under her? Nei :dribble:

pict0056cd0.jpg

I morgen skal plugger, ledninger, og rotor skiftes. Håper på litt mindre ettertenning da. Jeg skal også montere 1000 metere i løpet av ferien. Bak eller utenpå grillen (Jeg og broren min er ikke enige..)

Endret av mads182
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Kromma grill er kjøpt! Det blir vakkert! Mangler 3 festeklips under men det skulle gå bra å erstatte de med et par skruer...

Vet ikke hva som er feil med bremsene foran, men bilen drar heftig til siden da jeg bremser. Uansett, den skal settes bort på verksted i i 17-mai uka. Det blir også EU-kontroll i mai! Så da får vi se om jeg får noen andre overraskelser. (Uhyggelige sådan)

Lenke til kommentar
Kromma grill er kjøpt! Det blir vakkert! Mangler 3 festeklips under men det skulle gå bra å erstatte de med et par skruer...

Vet ikke hva som er feil med bremsene foran, men bilen drar heftig til siden da jeg bremser. Uansett, den skal settes bort på verksted i i 17-mai uka. Det blir også EU-kontroll i mai! Så da får vi se om jeg får noen andre overraskelser. (Uhyggelige sådan)

8564080[/snapback]

min oppførte seg sånn her før jul, var høyre frembrems kløp seg fast, satt på som et helvete! brant meg på mutterne jeg...

men regner med at du hadde funnet det ut passe fort hvis det er det! :p

kjøpt deg nye bil? hva da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...