Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog "Volvo 240 GLE '86"

mads182

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjørt over 40 mil før prøveskiltene rakk å gå ut, sørgelig at jeg ikke kjøpte for søndag også :ermm: Morsomt å kjøre 240, artig at 240-gutta i byen lurer på hvem som eier den nye bilen. Litt off-topic: Noen som har lyst til å kjøpe en hvit Volvo 240, med 15" turbofelger på sommer, senket, strøken? Den står til salgs på Volvo i Elverum :dribble:

Lenke til kommentar

Hehe, må jo få lov å kjøre litt når jeg først har fått lappen :D Planer fremover er å bytte bakre potte, reparere sjåførseter (fjører som har løsnet i sidene) reparere bremser, så skal jeg EU-godkjenne den. Må bare få borteboerstippend før jeg kan sette i gang. :yes:

Lenke til kommentar
:) Tipper den har blitt tatt inn som innbytte ganske nylig. Den hadde gått 311 000 og kosta 18.900 ,- hvis jeg ikke husker helt feil. Hmm, årsmodell klarer jeg ikke huske i farta. Var grått interiør, hvis det er har noe å si? :) Håper noen tar vare på denne, da den ser svært så bra ut! Jeg kan sjekke opp nærmere hvis den ikke er solgt til helga
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bilen som stod til salgs hadde blitt satt ned til 16.900 ,- Men det var ikke uten grunn. Rust i kanaler, sota baklys og tenningslåsen satt i gulvet. Med andre ord har denne bilen blitt brukt før :nei:

Endret av mads182
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har vært litt opptatt med jobb i det siste, så det har ikke skjedd så mye annet enn at kontoen fyller seg opp med midler til bilen! :D

Jeg har hentet 15" Volvo Turbo felger med sommerdekk som er kjørt 6 mil. Fikk de for en veldig god pris, og de er 98% strøkne! Tror det blir bra!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

utennavn4nr7.jpg

Første bilde med kamera

Som dere ser - forhåpentligvis har jeg satt på nye felger. (Sommerdekk ja)

Bilen er nyvasket på bilde, men kvaliteten juger selvsagt ikke :dribble:

PS: Volvo 240'n som står til slags i Elverum (nevnt tidligere i tråden) er nå satt ned til 12.900 ,- hvis noen skulle være intr.

Endret av mads182
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...