Gå til innhold

Winterbells - Årets julespill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var slik når jeg var ferdig med den gamen og det stod i "your score". Da hadde jeg 10 siffer. Etter at jeg hadde spilt en ny game og blitt ferdig med den stod det i "previous high score" 16 siffer. Du kan jo selv prøve ved å få en score over 10 siffer.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man kan laste ned spillet til harddisken?

Tar man view source finner man http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/0bells.swf, men det er bare en liten fil som forteller browseren om http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/bells.swf. Klarer ikke finne ut hva fila som er selve spillet er

(Ikke la dere lure av at 0bells.swf funker i browseren, den gjør ikke det hvis man laster den ned)

Endret av the_zombie
Lenke til kommentar

73,297,347,160 er min personelige rekord.

post-73476-1167827764_thumb.jpg

Redigert: Uhm, jeg prøvde på nytt nå nettopp, og jeg tror jeg fikk høyere poengsum enn det spillet tillater. Først sluttet spillet å gi meg poeng for bjellene, også begynte jeg å få poengsummer som sluttet på 1,2 og 5. :huh:

Klarte å ta ett par screenshots:

post-73476-1167830997_thumb.jpg post-73476-1167830883_thumb.jpg

Jeg antar min nye highscore er 20,940,996,028,994,722.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Hm, en som slo meg altså :/ får se om jeg kan få kommet meg opp på første plass igjen :p

edit: hm blir kanskje litt vanskelig siden jeg begynte å miste tall også :/ En likemann ihvertfall :D

7633444[/snapback]

Er jo umulig å vite hvem som har fått høyest score da, i at det ikke blir mer enn 17 tall.

Jeg fikk 17000-18000 per bjelle mot slutten der, som jeg sa i en tidligere post, så blir vel bedre å si hvem som har fått mest per bjelle :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...