Gå til innhold

Winterbells - Årets julespill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått ny rekord: 7784123078 (7,78 milliarder!!)

Bevis:

highscorerk6.th.png

Nydelig spill :dribble:

EDIT: Bare så dere vet det har jeg ikke fiksa dette i PS.. Det er ett oddetall sist (8) fordi den ikke klarer å vise store nok tall. Kameraten min så det, så spør han hvis dere ikke tror meg. Det var Mr Chief og The Strategy Player som så det..

Så alle dere som tror dere fikk milliarder.. Dere kan ha fått trilliarder..

Endret av Fekke
Lenke til kommentar

Ny personlig rec=D

Men hvorfor tar ikke highscoretingen med de 3 siste sifferne? :hmm:

Yess, slo CHB3 jo=D syntes vi skal ha en gamer.no highscore jeg=P og de som jukser i photoshop er bare feige...

post-12527-1166531726_thumb.jpg

Endret av HFL
Lenke til kommentar

Dt er jo ikje vanslig å få en millijard! Du må bare orke å sitte lenge nok og plukke opp hver due som flyr forbi;) Så vil poengene te slutt bare strømme inn:D

Selv er rekord in på 6milljarder nå :) Ei due til og eg hadde fått 12milljarder..

Lenke til kommentar

Ja, det er det!

Jeg har fått nye highscore!!

138562938235400 (Jeg tok tallene inn i TextEdit og gjorde så dataen leste teksten, og dama sa noe med one hundred thirty eight drillion, five hundred sixty two billion, nine hundred thirty eight million, two hundred thirty five thousand, four hundred (engelsk)) Det er rundt 138 millioner millioner..

Jeg tok screenshot imens jeg falt og når jeg var nede.. Når jeg var nede kunne det ikke vise alle tallene fordi den text-fielden som viser highscoren ikke er bred nok!

bevis1uj3.th.jpg

bevis2lg9.th.jpg

Jeg har IKKE gjort noe i PS.. Skulle gjerne filma skjermen, men da hakker det så sykt, så det går ikke..

Endret av Fekke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...