Gå til innhold

Winterbells - Årets julespill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De fleste som skryter av å ha tatt mer enn 10 milliarder lyver så det griner. I så fall må man ha tatt drøyt over 40 kaniner, som skal litt for godt gjøres....

 

Greide selv 2,9 millioner før det gikk i dass. Skulle ta en kanin, men bomma :/

 

Mener du ikke fugler? ;P

Endret av loyd-loyd
Lenke til kommentar

Fant ut hvordan man kan laste ned hele greia og bruke det som en dynamisk wallpaper. Kult hvis man kjeder seg.. God jul.

(Det hakker på grunn av opptaket, er ellers helt silkemykt..)

 

Se filmen hos Youtube

 

89737567dd7.th.png

 

Fremgangsmåten var å laste ned både "0navnpåspill.swf" + "navnpåspill.swf", så legge "0navnpåspill.swf" som et element i en htm fil som deretter ble satt som bakgrunn i xp. Kan ikke laste opp filene pga for liten plass.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+987123897

Då eg spelte i går så viste ikkje heile poengsummen min :( Nokon som veit korleis ein kan få til dette?

Edit: Det er visst slik den berre kan vise 17tal. Om du får meir poeng enn det vil det bli dei 15 første (komma etter det første talet) gonger 10^dei 2 siste tala.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar
Då eg spelte i går så viste ikkje heile poengsummen min :( Nokon som veit korleis ein kan få til dette?

Edit: Det er visst slik den berre kan vise 17tal. Om du får meir poeng enn det vil det bli dei 15 første gonger 10^dei 2 siste tala.

Det er derfor jeg slutta å spille mer.

 

Jeg og Julie hadde jo sånn 25 siffer minst. Men det vises ikke når du får se scoren din etterpå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Då eg spelte i går så viste ikkje heile poengsummen min :( Nokon som veit korleis ein kan få til dette?

Edit: Det er visst slik den berre kan vise 17tal. Om du får meir poeng enn det vil det bli dei 15 første gonger 10^dei 2 siste tala.

Det er derfor jeg slutta å spille mer.

 

Jeg og Julie hadde jo sånn 25 siffer minst. Men det vises ikke når du får se scoren din etterpå.

 

Jo det vil vise i scoren.

Min score viste:

 

26245951493155245 Det blir:

2,62459514931552x10^45

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...