bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Hmmm. Endret 22. juni 2012 av Kalahari Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Når du trykker på på-knappen, kommer det noe reaksjon da? F.eks et lys i et sek ellerno? Det kan være noe som ikke er koblet skikkelig i.. prøv å ta ut alle pci,agp, ide komponenter og sett dem godt inn igjen Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Takk for svaret, det skjer absolutt ingenting når jeg trykker på knappen. Ingen lys. Kan prøve tipset ditt, men litt rart om et kort plutselig skulle løsne i løpet av natten? Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jo det ville vært merkelig.. men sånt skjer Men før du gjør det.. har du prøvd å ta ut strømkabelen fra psuen i 5 sek og så tatt den inn igjen? Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Har tatt den ut og satt den inn igjen ja... flyttet maskinen fra plassen sin til "operasjonsstuen". Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Skal ikke egentlig harddiskene starte opp selv om hovedkortet er ødelagt? Diskene får jo strøm rett fra strømforsyningen.... Kan det være ødelagt strømforsyning? Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jo de skal vel kunne starte opp.. prøv å "kickstarte" strømforsyninga og se om det funker.. hvis ikke kan du prøve å bytte strømforsyninga Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Kickstarte? Der mistet du meg... Strømforsyningen lager en høyfrekvent lyd. Tror den har gjort det tidligere også, men kanskje ikke så høyt som nå... den er ganske gjennomtrengende nå. Skal gå og kjøpe ny strømforsyning og prøve Lenke til kommentar
BoraSuperstar Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Dette er meget interessant. Jeg har en PC jeg bygde fra komplett.no i fjor. For noen dager siden oppstod akkurat det samme problemet hos meg også! Det som er enda mer rart er at jeg har mye av de samme maskinvarene har: - Asus A8N-SLI Premium - Thermaltake Silent Purepower 680W - AMD Athlon 64 X2 4200+ - XFX GeForce 7800GTX 512MB GDDR3 - Samsung SpinPoint P120S 250GB SATA2 - Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 2048MB Ingen respons når jeg trykker på start-knappen. Har prøvd å dra ut strømkabelen,trukket på av/på bryteren, byttet strømkabel, prøvd på annen stikkkontakt osv. Absolutt alt, men ingenting fungerer. Jeg mistenker at det er noe med PSU'n, men har kontaktet komplett, og skal sende nin PCen imorgen. Betalte en del for den, og jeg regner med at levetiden på en datamaskin er lenger enn et år, spesielt når jeg ikke har gjort noen modifiseringer når det gjelder maskinvare. Endret 13. desember 2006 av BoraSuperstar Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Lyser en LED på hk-et? Lenke til kommentar
Max-Mekka Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg har nøyaktig samme problem. Og hiper strømforsyning + nesten akkurat de samme komponentene som de andre som er nevnt her. + at jeg kjøpte det fra komplett. Lenke til kommentar
BoraSuperstar Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg har nøyaktig samme problem. Og hiper strømforsyning + nesten akkurat de samme komponentene som de andre som er nevnt her. + at jeg kjøpte det fra komplett. 7493847[/snapback] Hm.. det er jo veldig rart. Skal nevne til komplett at det er flere som opplever det problemet med det oppsettet. Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Hmmm. Endret 22. juni 2012 av Kalahari Lenke til kommentar
Max-Mekka Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Merkelig. Jeg hadde kjøpt en 480W men leverte den på retur, fikk en ny en, 580W. Den funker som bare det, men pcen funker fortsatt ikke. Har kommet fram til at det er hovedkortet mitt som er kaputt. Argh, komplett mister kunder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå