hwknut Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Heisann! Tok dette bildet i sommer. Ble veldig fornøyd med resultatet. Hadde vært fint å fått litt konstruktiv kritikk. Endret 13. desember 2006 av hwknut Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Det første jeg vil si er at jeg elsker bildet. Så kommer kritikken: + jeg likte komposisjonen (men ikke bli overrasket om andre sier det motsatte, jeg har litt rar smak) + motivet var strålende + du skaper helt klart en stemning, men; - jeg aner ikke hvilken, for bildet er oppstemt og trist samtidig, noe som i og for seg selv er et + Jeg følte gresset ble litt mørkt i forhold til himmelen, men belysning er det lite å gjøre noe med. I hvert fall ute Endret 13. desember 2006 av Eplefe Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Oi, veldig stemningfullt bilde. Jeg likte det veldig godt! Om jeg skal pirke på noe, synes jeg skyene oppe til høyre var litt for lyse, tok litt mye fokus. Men ellers, glimrende bilde! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Dæven, hvorfor gikk du ikke forbi det skrapet og heller tok bildet av vannet med tåken og fjellet bak? Seriøst Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Klarer du å få det mer muntert? En regnbue som treffer gamle, triste hus bør være muntert synes jeg Eller kanskje mer dramatisk? Bra fanget. Fin komposisjon, men det burde etter min smak vært mer luft på høyre side og mindre på venstre. Lenke til kommentar
parleur Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Veldig bra dette da! heldig med regnbuen. fint gammelt hus, kansje litt mørkt på skjermen min men ellers ett flott bilde! Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Et bra bilde, jeg ville ha gjort hatt med litt mindre himmel og mer forgrunn. I tillegg er det litt for mørkt. Jeg syns også bildet har et rødskjær i seg som jeg ville ha tonet ned. Alt i alt et bra bilde som med små justeringer kan bli neda bedre etter mitt syn. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Dæven, hvorfor gikk du ikke forbi det skrapet og heller tok bildet av vannet med tåken og fjellet bak? Seriøst 7490396[/snapback] Sikkert fordi sånne "skrap" ofte tar seg godt ut på bilder... Jeg synes i alle fall resultatet ble riktig så bra... Men kan være enig at det kunne vært interessant og sett et bilde "bare" av vannet med tåke og fjellet også... Kanskje fotografen også har gjort det? Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Dæven, hvorfor gikk du ikke forbi det skrapet og heller tok bildet av vannet med tåken og fjellet bak? Seriøst 7490396[/snapback] Sikkert fordi sånne "skrap" ofte tar seg godt ut på bilder... Jeg synes i alle fall resultatet ble riktig så bra... Men kan være enig at det kunne vært interessant og sett et bilde "bare" av vannet med tåke og fjellet også... Kanskje fotografen også har gjort det? 7495689[/snapback] Desverre, tenkte ikke over det der og da Men takk for fin og konstruktiv kritikk! Lenke til kommentar
m3 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Himmlen:Bekjert. Mørknet og justerete levels. Bakken og treet: Lysnet opp og økt saturation. Endret 14. desember 2006 av m3 Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Fjellene og bakken bak huset ble ikke så topp da m3. Men fint bilde Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Synes originalen var best. Fjellene i det redigerte bildet var jo ikke bra,men ellers var det fint..... Endret 14. desember 2006 av naits81 Lenke til kommentar
perottol Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Knallbra bilde! I PS: - Lysnet forgrunn - Korrigert til en varmere hvitbalanse - Økt litt gul fargemetning i gress - Mørknet himmel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå