Catkin Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Husker jeg så en dokumentar om Dhamer på tv. Kvalmende. Born to kill tror jeg serien het. Mener å huske å ha sett en dokumentar om en meget syk mann som har drept flere hundre mennesker. Husker noen groteske detaljer enda. Som da han bandt mennesker inne i huler og lot rottene spise dem levende (han filmet det). Synd jeg ikke husker hva han het. Ellers er jo Ed Gein verdt litt oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Du tenker på "The Iceman". http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Kuklinski Det er usikkert hvor mange han har drept, da han er en notorisk løgner. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Fant denne på wikipedia. Arnfinn Nesset (born in 1944 in Norway) was convicted in 1983 of poisoning 22 patients with Curacit, a muscle relaxing drug, at a Geriatric institution in Orkdal, Norway where he worked as a nurse. During the investigations he claimed to have killed several more over many years both at this and other institutions where he had previously worked. Curacit becomes increasingly difficult to trace in a corpse as time passes. Consequently, the earliest murders Nesset confessed to having committed were impossible to investigate. Nesset was sentenced to 21 years in prison; the maximum punishment possible by Norwegian law. He was released in 2004. kilde: wikipedia 8901686[/snapback] Dette var nytt for meg. Trodde norge var et av de eneste landene uten seriemordere(regner ikke med Belle, hu drepte i statene) Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Var nytt for meg også når eg leste det på wikipedia for eg hadde berre hørt om Bella som var seriemorder som kom fra Norge. Endret 27. juni 2007 av Sayid Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Fant denne på wikipedia. Arnfinn Nesset (born in 1944 in Norway) was convicted in 1983 of poisoning 22 patients with Curacit, a muscle relaxing drug, at a Geriatric institution in Orkdal, Norway where he worked as a nurse. During the investigations he claimed to have killed several more over many years both at this and other institutions where he had previously worked. Curacit becomes increasingly difficult to trace in a corpse as time passes. Consequently, the earliest murders Nesset confessed to having committed were impossible to investigate. Nesset was sentenced to 21 years in prison; the maximum punishment possible by Norwegian law. He was released in 2004. kilde: wikipedia 8901686[/snapback] Dette var nytt for meg. Trodde norge var et av de eneste landene uten seriemordere(regner ikke med Belle, hu drepte i statene) 8955368[/snapback] det er sykt! at han kan slippe ut. Send han til mexico! Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 [...]det er sykt! at han kan slippe ut. Send han til mexico! 8967257[/snapback] Eller USA. Der hadde han fått ti år for hvert drap ... Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det hjelper vel ikke at disse menneskene får et verdens-omspennende mediakjør rundt seg heller. "Hohoy, jeg blir kjendis av å drepe". Lenke til kommentar
Mangellapp Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Dette var nytt for meg. Trodde de fleste hadde hørt om Nesset. Husker at under mediakjøret ble Curacit på folkemunne omdøpt til Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Mine "favoritter": 1. Ed Gein 2. Jeffrey Dahmer 3. Theodore Kaczynski aka The Unabomber Ganske utrolig at det faktisk har levd mennesker som Ed Gein og Jeffrey Dahmer. De var faktisk sjukere enn det man ser i filmer som Hostel og Saw. Det vittige er jo at Ed Gein var inspirasjonen til morderen Buffalo Bill i Silence of the Lambs. 7498080[/snapback] Ed var jo også inspirasjonen til morderen i The Texas chainsaw massacre. Ikke glem det Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Har ikkje sett alle av dei The Texas Chainsaw Massacre filmene, men uansett så måtte eg sjekke ut meir om morderen som filmene er basert på. Fant ikkje informasjon meir om enn dette. Nokon som har ein side der det er meir informasjon enn dette som eg kan lese meir om Ed Gain? wikipedia Endret 4. juli 2007 av Sayid Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Ed_Gein Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Har ikkje sett alle av dei The Texas Chainsaw Massacre filmene, men uansett så måtte eg sjekke ut meir om morderen som filmene er basert på. Fant ikkje informasjon meir om enn dette. Nokon som har ein side der det er meir informasjon enn dette som eg kan lese meir om Ed Gain? wikipedia 9005728[/snapback] Her er en kjempe bra link! http://www.chasingthefrog.com/reelfaces/texaschainsaw.php Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Snikskyttern som drepte en rundt 10 stk(?) i statene for et par år sida - ble han/hun funnet? Lenke til kommentar
noodles Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Dei som var to personar i ein bil, der den eine låg i eit utvida bagasjerom og skaut ut frå det? Dei vart funne. Ja, eg er klår over at dersom du ikkje veit om dei vart funne så veit du heller ikkje korleis dei drap folk. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Washigton Area Snipers: http://en.wikipedia.org/wiki/Washington_sniper http://en.wikipedia.org/wiki/John_Allen_Muhammad http://en.wikipedia.org/wiki/Lee_Boyd_Malvo Les gjerne litt om John Allen Muhammad. Utvilsomt en svært forstyrret herremann :] Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 [...]det er sykt! at han kan slippe ut. Send han til mexico! 8967257[/snapback] Eller USA. Der hadde han fått ti år for hvert drap ... 8982141[/snapback] i Mexico forsvinner for gody. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Da har jeg lest endel i boka til Jan Simonsen - Krim fra virkeligheten(elns). Mye morsomt om seriemordere der, leste endel sider om Nesset. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Seriøst, han kisen var skremmende sinnsyk. Har aldri lest noe lignende. Ekstremt fascinerende. Oo 7505951[/snapback] Les American Psycho. Dette er jo fiksjon, men det finnes jo slike folk på ekte En datalj: Han bandt en person fast og brandt opp øyene hennes med lighter, levendes! Forfatteren må være litt syk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Harold Shipman ble visst litt for hektet på dødelige doser :/ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Er veldig fasinert av Ed Gein her. Alt han gjore og hans liv. til dere som ikkje hvet hvem han er så er det han Motorsag masakeren filmene er basert på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå