Gå til innhold

Seriemordere - diskuter her

Eplefe

Anbefalte innlegg

Boston Strangler: Førti år gammel sak som aldri er blitt oppklart.

11 kvinner ble kvalt og drept.

En mente Albert Desalvo sto bak ugjerningene, men noen nyere bevis

taler for at så ikke var tilfelle.

Ja, tragedien er at en eller annen etterforsker i sin iver etter å ta en har fått Desalvo til å tilstå med såpass mye detaljer (fikk han det via de som avhørte?) at etterforskningen av en navngitt alternativ mistenkt ble avsluttet....

Ellers bør man jo få med seg Dennis Nilsen. Skikkelig ekkel seriemorder som stuet likene rundt om kring i huset og hadde sex med dem lit nå og da... :sick:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Elizabeth Bathory

Det som forundrer meg med Elizabeth Bathory er at ingen vet HVORDAN hun fikk ideen til at det skulle hjelpe å bade i jomfruers blod for å holde seg ung. Oo

7574739[/snapback]

Skulle akkurat til å nevne henne. :dontgetit: Ganske sykt å drepe unge damer for så å bade i blodet demmes :sick:

En annen som burde nevnes er Dr Josef Mengele. For en syk mann. :sick:

Annbefaler dere å lese "The Evil 100" hvis serie-mordere og slike fascinerer dere. Ganske grotesk, men likevell interessang.

Lenke til kommentar
Elizabeth Bathory

Det som forundrer meg med Elizabeth Bathory er at ingen vet HVORDAN hun fikk ideen til at det skulle hjelpe å bade i jomfruers blod for å holde seg ung. Oo

7574739[/snapback]

Skulle akkurat til å nevne henne. :dontgetit: Ganske sykt å drepe unge damer for så å bade i blodet demmes :sick:

En annen som burde nevnes er Dr Josef Mengele. For en syk mann. :sick:

Annbefaler dere å lese "The Evil 100" hvis serie-mordere og slike fascinerer dere. Ganske grotesk, men likevell interessang.

7575287[/snapback]

Ja det var en syk mann det selv om man hele tiden visste om at han utførte disse grusomme handlingene.Han prøvde ikke å skjule det han hadde gjort.Dessverre ble han aldri tatt.

Han var en tysk nazist, lege og krigsforbryter. Under andre verdenskrig utførte han forferdelige eksperimenter på fanger i konsentrasjonsleiren Auschwitz.

Mengele var spesielt interessert i tvillinger. Alle tvillinger ble plassert på en egen brakke. Nesten alle eksperimentene hans var av tvilsom vitenskapelig verdi, og med total mangel på etikk. Eksperimentene inkluderte blant annet å forandre øyenfarve på barn med å sprøyte kjemikalier inn i øynene deres, amputasjoner og brutale operasjoner. I ett eksperiment prøvde han å få to tvillinger til å bli siamesiske tvillinger ved å sy hovedpulsåren deres sammen, men dette resulterte bare i alvorlige infeksjoner. Nesten alle de overlevende ifra Mengeles eksperimenter ble myrdet.

Ingen av eksperimentene Mengele utførte, gav mer kunnskap om kroppens funksjoner. :no:

Endret av Feltherre
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Wolf Creek er jo en sann historie!

7602443[/snapback]

Ja, og? De hadde ikke laget Wolf Creek om det ikke hadde vært for at Ivan Milat drepte så mange i det området.

Ole :)

Lenke til kommentar

Jeg må ta også nevne Monster Kody Scott, en Crips gjengmedlem som har drept over 20 personer, trolig mer.Han var en såkalt "Gangbanger", han nå fengsel tror jeg ellers så har han blitt død. For jeg tror han fikk dødstraff.

Disse var vel ikke så ekkelt som andre syke seriemordere, men han er fremdeles en fryktet seriemorder i gatene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Nå husker jeg ikke hva hun het, men det gikk et program om henne på TVNorge for noen måneder siden, hun hadde utvandret fra norge og slått seg ned i USA like etter århundreskiftet, de begynte hun og kværke manfolk som en gal. Husker ikke hva hun het.

7578763[/snapback]

Er vel Belle Gunness du tenker på. Tror hun har blitt omtalt som en av verdens verste kvinnelige seriemordere.

Lenke til kommentar
Gilles de Rais må nevnes, og det må også

Elizabeth Bathory

7574739[/snapback]

En stuepike kom ut for å rive ut et hår på hodet hennes. Elizabeth reagerte med å slå stuepiken skikkelig hardt så hun blødde. Når stuepiken tørket bort blodet, så Elizabeth at huden så mye blekere og yngre ut. Det var da hun fikk ideen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...