sull Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei, jeg lurte på om dette var en bra forsterker i forhold til prisen 600-1000 kr? Noen som har erfaringer med den ? http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=41...PageNr=2&Catg=1 Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 det der er en bilforsterker, beregnet til bruk i ja.. bil. men det visste du kanskje? har uansett ikke hørt om den.. prøv i bilstereo delen av forumet så får du nok mer vettig svar. Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei, jeg lurte på om dette var en bra forsterker i forhold til prisen 600-1000 kr? Noen som har erfaringer med den ? http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=41...PageNr=2&Catg=1 7489983[/snapback] den er ganske så bra Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Ehem.... Ekstremt kraftig effektforstærker 4 x 550 Watt / 2 x 1050 Watt musikk 4 x 275 Watt / 2 x 525 Watt RMS Bemærk 2 x 30 Ampere sikringer! - Sørg for solide kabler til denne effekt! Ohms lov i dette tilfellet: P=U*I hvor P er effekten, U er batterispenningen og I er summen av amperestyrken på sikringene. Tar en virkningsgraden til klasse A/B amp med i beregningen; ~60% så ser det slik ut: Effekt = 14*60*0,6 = 504. Her kan en max forvente ~500W RMS og det kan en få MYE billigere og bedre andre steder. At denne er bra på noensomhelst måte er endeløst oksebæsjprat fra ende til annen. Fytekatta! Og det å si at anbefalt utpis normalt sett er 2995,- er også bare tullprat, dette er billigdritt en kan få tak i i Kina for en slikk og ingenting. Forøvrig hadde jeg nok ikke helt stolt på kompetansen til folk som driver med tøy, og smykkeimport når det kommer til HiFI, hehe Useriøse greier... Endret 17. desember 2006 av Jalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå