knaill Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Dette må da få funcom-aksjene mine til å gå oppover. Leser ikke børsen gamer.no? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Dette må da få funcom-aksjene mine til å gå oppover. Leser ikke børsen gamer.no? 7491717[/snapback] Børsen fikk pressemeldingen et døgn før Gamer la den ut. Så de har nok lest den. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Dette høres spennende ut. Må ærlig innrømme at jeg ikke har lest så altfor mye om spillet, men det lille jeg har hørt har bare vært bra. Og siden jeg ikke har en ordentlig PC, så vil jeg nok skaffe meg dette til 360 istedet. Jeg håper det blir enkelt å finne venner, og enkelt å chatte via headset. Jeg håper også at verken PC-versjonen, eller 360-versjonen blir "simplified" som noen nevte tidligere. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Kansje de gjør 360 til ett rundebastert mmorpg ! x] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg