maxM Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Hadde i oppgave på skolen å velge ut ett bilde som skulle "representere" ett band. Bildene har ikke jeg vert emd å tatt så valgte det beste etter mitt skjønn (det var utrolig mye søppel). Det er ikke no å gjøre med selve bilde, men vil gjerne ha kritikk på redigeringen min og tips om hvordan jeg kan gjøre det hele bedre. Legge ved både orginal og redigerte, så kan dere se hva jeg har å jobbe med. Orginal Redigert Kan ikke BB koden for å vise bilde i minatyr for så å kunne trykke på det. Noen som vil gi så jeg kan redigere linkene? Mvh meg Endret 13. desember 2006 av maxM Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 [URL=linktilstortbilde][IMG=link til lite bilde][/URL] Likte ikke bildet helt, var ikke store forskjellen på det redigerte annet enn litt svakere farger. Det er mye mer som kan gjøres med bildet, og du er såpass nærme fra start at jeg føler ikke for å gi tips som leder en vei, du kan heller gå din egen vei også få hjelp videre utifra det føler jeg. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Kan ikke gjøre alt for mye, skal se naturlig ut. Men har fjernet døren til venstre, brukt mange layers med fargeinnstillinger og litt dodg/burn metode. forventer ikke hjelp til å skape ett nytt bilde, og det er ikke no bra bilde. Men håper at det er triks som kan hvertfall hjelpe litt. Mente denne typen måte å vise bilder på. Endret 13. desember 2006 av maxM Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 - Legg bare ut bilder du selv har tatt. Du er underlagt åndsverksloven og kan holdes ansvarlig dersom du legger ut noen andres bilder. 2251208[/snapback] Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Bildet av bandet var "greit nok" ... synes at #2 var best.... men jeg føler at jeg ikke helt får noe spesielt ut av bildet...., men bandbilder er jo litt vanskelig da... og hva som funker og hva som ikke funker kan være ekstremt vanskelig å bedømme... spesiellt når en ikke kjenner musikken eller holdningene til bandet heller... edit: oi. Endret 13. desember 2006 av kiskogl Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Mente denne typen måte å vise bilder på. 7490068[/snapback] Trykk på svar nå, i bunn der så kan du laste opp filer. Legg ved vedlegg. Kan ikke gjøre alt for mye, skal se naturlig ut. Men har fjernet døren til venstre, brukt mange layers med fargeinnstillinger og litt dodg/burn metode. forventer ikke hjelp til å skape ett nytt bilde, og det er ikke no bra bilde. Men håper at det er triks som kan hvertfall hjelpe litt. 7490068[/snapback] Hvis du skal beholde det bilde der alt for realistisk så syns jeg det blir grusomt kjedelig. Men det er min mening, du kan jo prøve å få litt mer kontrast med levels. Også kan du sikkert prøve å fjerne noe av det rundt dem. Maleriet og skrotet på gulvet eller noe så fokus kommer mer på folka. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Når det gjelder åndsverkloven så er dette ett skoleprosjekt hvor jeg fikk bilder jeg skulle bruke, å ikke ta selv så dette er ikke no straffbart I bildet på venstre side har jeg fjernet nesten all farge i, men burde kanskje beskjert det bort og klona til vegg der. Personelig syns jeg søppelet gir en mer naturlig vri på bildet. Men takk for meningen, skal prøve om jeg liker det uten. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 For min del så ligger fokusen på den store hvite veggen. Kanskje prøve å kutte litt bort på den, eller få den litt mindre dominerende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå