ilpostino Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Angrepilla funker vel dårlig på en dobbelknull, altså f.eks fredag og lørdag. Arrester meg gjerne hvis jeg tar feil. Men tror det er CD på den:P såvidt jeg vet må den tas innen 72 timer så hvis du puler på fredag og lørdag må du ta den innen mandag. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Så jenter som sier etter sex at nå skal hun få barnet, uten hva gutten mener, blir nå utsatt for evt. tvangsforing da? Hva sier loven egentlig? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Da vil de antagelig bruke samme taktikk jeg brukte ved polet. Nemlig å få noen andre til å kjøpe for deg. Verre er det ikke da 7490099[/snapback] Når jeg måtte ha noen til å handle for meg på polet, så spurte jeg min egen mor. Det er vel ikke noe problem. Uansett hva faen du gjør, så vil det på en eller annen måte bli utnyttet. Eneset man kan gjøre er å forberede på et allerede problem. amiganostalgia; Enda en teit norsk problemstilling. Som hører under politiske delen. Endret 13. desember 2006 av Neppe Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Så jenter som sier etter sex at nå skal hun få barnet, uten hva gutten mener, blir nå utsatt for evt. tvangsforing da? du skal ikke stikke under en barkrakk at noen syke mennesker tyr til tvangsforing av denne pillen. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 for å dra det litt off topic kanskje. Så noen av dere dokumentaren på Nrk angående AIDS problemet i Afrika. Jeg vil ikke ha en slik epidemi her i landet. Trekk på lue;) 7490091[/snapback] Eventuelt ha fast partner, som ikke er utro. Problem solved. 7490097[/snapback] Big Ben trenger kjærlighet når du ikke har noe fast noe også. Og høyre er liksom ikke så spennende Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 du skal ikke stikke under en barkrakk at noen syke mennesker tyr til tvangsforing av denne pillen. 7490114[/snapback] Vel i ett gitt scenario at man har en syk mann, som holder en jente fanget i la oss si 10 år, fra liksom 12 års alderen. (nyhetssak ikke så lenge sida liksom) Han kunne ha påført henne graviditet, latt det gå og gjort mye syke ting. Men prisen man betaler for komfort er risiko? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Så jenter som sier etter sex at nå skal hun få barnet, uten hva gutten mener, blir nå utsatt for evt. tvangsforing da? du skal ikke stikke under en barkrakk at noen syke mennesker tyr til tvangsforing av denne pillen. 7490114[/snapback] Har den samme effekt hvis du knuser den i f.eks maten til personen? Bare lurer? Ja er desverre noen mennesker som bare liker moro men ikke vil betale Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Big Ben trenger kjærlighet når du ikke har noe fast noe også. Og høyre er liksom ikke så spennende 7490128[/snapback] Så tre på deg en kondom, å ikke syt ? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Big Ben trenger kjærlighet når du ikke har noe fast noe også. Og høyre er liksom ikke så spennende 7490128[/snapback] Så tre på deg en kondom, å ikke syt ? 7490203[/snapback] Will do as always;) Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har den samme effekt hvis du knuser den i f.eks maten til personen? Bare lurer? Ja er desverre noen mennesker som bare liker moro men ikke vil betale 7490135[/snapback] Kommer ikke på riktige ordet her, men jeg tror nok at dette vil føre til at man vil få situasjoner hvor folk tar saken i egne hender. En del jenter som sier f.eks etter samleie at hei jeg har tenkt å beholde barnet hvis jeg ble gravid nå. Er jo forferdelig kjekt å høre det spesielt f.eks hvis: Du har ikke peiling på hvem dama er, du bor langt der ifra egentlig, du kunne aldri tenkt deg å få barn med ho osv osv. Selvfølgelig har man dretet seg ut, men hva tror dere man gjør i en slik situasjon. For at det finnes damer som vil ha barn samme F, ja de er det nok av tror jeg. Og det er nok nok av gutter som driter seg ut og ikke vil ha barn. Vice versa også forsåvidt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Big Ben trenger kjærlighet når du ikke har noe fast noe også. Og høyre er liksom ikke så spennende 7490128[/snapback] Så tre på deg en kondom, å ikke syt ? 7490203[/snapback] det hender at teltet lekker også.. og i de tilfellene kan det være greit å trille pille. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Nei, dette syns jeg ikke noe om i det hele tatt, og problemstillingen har vel vært oppe mange ganger før. Heldigvis virker det som de fleste er negative til det. Det er, som Neppe sa, ikke så vanskelig å få tak i pillene fra før av. Bare det at de pillene skal kunne bli så tilgjengelige og normale dagligvarer at folk bare slenger dem med på samlebåndet sammen med tyggisen, er hårreisende. Dette er ikke prevensjon! Det er NØDprevensjon, og skal ikke brukes mer enn èn gang i mnd (bruker du den hver mnd har du et seriøst problem, spør du meg). Nå som de er på apoteket er de ikke vanskelig å få tak i, men de er hvertfall ikke like tilgjengelige som om de skulle henge ved siden av kondomene på Coop Mega. ilpostino: Det er stor forskjell å bruke et som nødprevensjon fordi du fant ut at kondomet sprakk, enn å kjøpe pillene fordi du har planlagt å ha sex, og vet at du kommer til å bruke dem som prevensjon. Endret 13. desember 2006 av Juliess Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Big Ben trenger kjærlighet når du ikke har noe fast noe også. Og høyre er liksom ikke så spennende 7490128[/snapback] Så tre på deg en kondom, å ikke syt ? 7490203[/snapback] det hender at teltet lekker også.. og i de tilfellene kan det være greit å trille pille. 7490248[/snapback] Jepp og da er det hendig å bare dra ned på supern og kjøpe et brød og angrepilla :!: Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 det hender at teltet lekker også.. og i de tilfellene kan det være greit å trille pille. 7490248[/snapback] De gangene er ikke så ofte, da kan man ta seg bryet om å gå til apoteket å kjøpe seg en angrepille. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Kom til å tenke på at det hadde vært business å hatt de til salgs på russepartyer, slik som Lillehammer og Stavanger. Kan se for meg duggen rundt i en god del russebiler da ja:p Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) ilpostino: Det er stor forskjell å bruke et som nødprevensjon fordi du fant ut at kondomet sprakk, enn å kjøpe pillene fordi du har planlagt å ha sex, og vet at du kommer til å bruke dem som prevensjon. 7490261[/snapback] er helt enig. mener å huske jeg skrev noe lignende i en av de første postene i denne tråden. edit: trakk det frem som et eksempel på et tilfelle hvor det kunne være greit at de selger slikt.. men jeg er i utgangspunktet enig i at det blir en for lettvindt løsning å selge slikt i matbutikken. Endret 13. desember 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Kom til å tenke på at det hadde vært business å hatt de til salgs på russepartyer, slik som Lillehammer og Stavanger. Kan se for meg duggen rundt i en god del russebiler da ja:p 7490282[/snapback] EHHEHE HEAHEAHE Så morsom du er. Neppe. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Kom til å tenke på at det hadde vært business å hatt de til salgs på russepartyer, slik som Lillehammer og Stavanger. Kan se for meg duggen rundt i en god del russebiler da ja:p 7490282[/snapback] EHHEHE HEAHEAHE Så morsom du er. Neppe. 7490303[/snapback] vel det ligger penger i alt så hvorfor ikke:) Men skal innrømme at det ikke hadde vært ideelt Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 vel det ligger penger i alt så hvorfor ikke:) Men skal innrømme at det ikke hadde vært ideelt 7490315[/snapback] I slike sammenhenger, er det så utrolig fattig å tenke penger. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Noen ganger, så virker det så utrolig enkelt, kynisk og lettvint å være gutt. Beklager, men det er den oppfatningen jeg får etter å lese enkelte innlegg her. "Oi, vi hadde dritasex, jeg får tvinge i henne en pille så slipper jeg å se henne og en eventuell unge igjen." Hold butikkene fri for angrepiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg