Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

agrepille i butikk, helga reddet!:D

SnusHanen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, ærlig talt. Angrepiller er ikke slikt man skal selge i en dagligvare butikk. Tygg på det, DAGLIGVARE. Om man trenger angrepille daglig, har man seriøse problemer, å bør eventuelt oppsøke lege eller psykolog.

Kan de ikke bare selge kondomer på mc donalds liksom, du veit jo aldri når du har lyst på et knull. "Mc Køndøm"

Lenke til kommentar

Er helt enig i å bruke det som en grunn. Men når alt kommer til stykke så kanskje du senere har valget mellom abort eller å beholde barnet. Når du selv kanskje bare er barnet og skal fostre opp en unge til den er 18år gammel. Virker kanskje enkelt å dra til legen. Men kanskje heller det enn å komme dit for å forhøre deg om abort lover 2-3mnd senere

Lenke til kommentar
Du gjør et valg, du tar konsekvensene av det. Ferdig med saken.

7490013[/snapback]

Er helt enig med deg. Men prøver å se det på begge sider. Er du voksen nok til å pule så burde du være voksen nok til å ta konsekvensen det kan medbringe,men er jo en grunn til at de vurderer dette. Og det er fordi mange bare tenke på nytelsen og ikke hva det kan føre til. De selger jo reseptfrie medisiner i dagligvarebutikker. Hva blir neste? bilsalg:P

Lenke til kommentar
Er helt enig med deg. Men prøver å se det på begge sider. Er du voksen nok til å pule så burde du være voksen nok til å ta konsekvensen det kan medbringe,men er jo en grunn til at de vurderer dette. Og det er fordi mange bare tenke på nytelsen og ikke hva det kan føre til. De selger jo reseptfrie medisiner i dagligvarebutikker. Hva blir neste? bilsalg:P

7490031[/snapback]

Er du ikke gammel nok til å pule, bør du ikke få kjøpe angrepillen i det heletatt.

Cause and effect.

Lenke til kommentar

Kondomer stinker mer en nisseluer når du har sex. Det er seriøst ille å bruke kondom. De burde heller prøve å utvikle eller forbedre kondomen, så man faktisk kan bruke den uten at det skal være ubehaglig, eller ikke godt i hele tatt.

Når jeg bruker kondomer kjenner jeg tilnermet ingenting. Men så har jeg ikke tilfeldig sex med folk eller, så det skulle ikke være noe problem i mitt tilfelle.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke poenget med å gjøre angrepillene lettere tilgjengelige.

Dette kommer til å lære fjor tizzene:

"Hey! Hva skal man med kondomer? Man kan jo bare kjøpe en angrepille, og så er alt i orden!"

*pule*

"Neeeiii! Jeg har AIDS! Hvordan kunne lzzm det skje?"

Lenke til kommentar

Resept på angrepilla ? Er du klar over hvor lenge man kan få oppleve å vente for å få kommet inn til lege ? Det ville vært litt for teit noen steder i landet iallefall.

Jeg synes at de som skal kjøpe angrepillen, skal vise legitimasjon. Er du under 16 år, så får de ta støten å dra med seg en av forreldrene.

Lenke til kommentar

Angrepilla funker vel dårlig på en dobbelknull, altså f.eks fredag og lørdag. Arrester meg gjerne hvis jeg tar feil. Men tror det er CD på den:P

for å dra det litt off topic kanskje. Så noen av dere dokumentaren på Nrk angående AIDS problemet i Afrika. Jeg vil ikke ha en slik epidemi her i landet. Trekk på lue;)

Lenke til kommentar
Resept på angrepilla ? Er du klar over hvor lenge man kan få oppleve å vente for å få kommet inn til lege ? Det ville vært litt for teit noen steder i landet iallefall.

Jeg synes at de som skal kjøpe angrepillen, skal vise legitimasjon. Er du under 16 år, så får de ta støten å dra med seg en av forreldrene.

Da vil de antagelig bruke samme taktikk jeg brukte ved polet. Nemlig å få noen andre til å kjøpe for deg. Verre er det ikke da

7490085[/snapback]

Nei er lite sjuk så har ikke vært hos legen siden jeg var 12 eller noe sånt

Da vil de antagelig bruke samme taktikk jeg brukte ved polet. Nemlig å få noen andre til å kjøpe for deg. Verre er det ikke da

Endret av SnusHanen
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...