Mafo Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Vi har testet Motorolas løsning for de som går tom for strøm i skogen. Og den funker så det suser. Les mer Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Genialt! Er denne garantert å fungere på i-mate-telefoner? Jeg har mista veggladeren min, noe som suger når jeg f. eks. er på feriehuset, der jeg har lagt ned forbud mot PC Edit: Hvor får man kjøpt disse egentlig? Finner den ikke i prisguiden, og heller ikke på noen nettbutikk... Endret 13. desember 2006 av OML Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Selvfølgelig fint når flere modeller bruker USB-lading, men for egen bruk må det da være bedre med et ekstra batteri i lomma/vesken/ryggsekken. Gjerne et ekstra kraftig, uorginalt, billig batteri Men ser absolutt at dette kan være praktisk. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Med en sånn en slipper man å skru av og på igjen telefonen, eller, reboote må man vel nesten kalle det på i-mate, med Windows tar det laaang tid å starte opp... Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Og får oss andre som ikke har minUSB har vi Charge2go. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg