Gå til innhold

Mass Ban av Addons


Anbefalte innlegg

Etter at decursive sluttet og fungere som tidligere så blir faktiskt raidet dispellet fortere merkelig nok. Virker som folk er mer våkne. Men det var ikke morro den første dagen da CT_raid ikke markerte hvem som fikk debuffs.

7491687[/snapback]

 

Det er fordi det går mye raskere og dispelle med (f.eks) en mouseover macro. - Problemet er overhodet ikke dispelling, problemet er nå du skal heale raidet samtidig, samt kanskje løpe litt rundt også - da begynner det å bli litt mere komplisert. - Men vi gjorde faerlina for første gang etter patchen i går, og det gikk iogforseg helt greit .. - men spillere uten skills som har støttet seg 100% på addons vil nok få problemer...

7492068[/snapback]

 

i am pure 1337skils mofo i pwnd you all motherfuckers ^^ hehe utrag fra et liv til en 13årig unge med ebay char og 100ads? :p

hehe neida:P

 

men jeg bruker ingen ads vis jeg ikke blir tvingt til det i mc men pleier ikke gå mc så mye :p har kommet til siste bossen så fornøyd:=) gear messig er det ingen ting jeg trenger fra det området:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kunne godt brukt standard jeg også. Addonene jeg bruker påvirker egentlig ikke gameplayet, de forandrer bare hvordan ting ser ut fordi jeg syns standard er så kjedelig.

 

Har ikke hatt noen problemer med feilmeldiger, etc. annet enn høyreklikke og prøve å duelere. men jeg ser at det er visst et problem som flere enn meg har og at det visstnok er en bug fra Blizzard sin side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...