Gå til innhold

Mass Ban av Addons


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Kjører nå en UI pakke (Photek UI) som har kjørt siden første utgave var ute.

 

Det som skjer nå at det dukker stadig opp meldinger fra blizz at addonsa blir bannet en etter en.

 

Først var det Xloot i pakken,så noe detailed map greier,så nå Aguf unit frams,og Clear font, ja + mer jeg ikke husker navnet på.

 

Hva skjer ? Tar di helt av oppe på Blizzard kontoret for tiden og banner alt av addons så vi sitter igjen med et orginalt spill ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Kjører nå en UI pakke (Photek UI) som har kjørt siden første utgave var ute.

 

Det som skjer nå at det dukker stadig opp meldinger fra blizz at addonsa blir bannet en etter en.

 

Først var det Xloot i pakken,så noe detailed map greier,så nå Aguf unit frams,og Clear font, ja + mer jeg ikke husker navnet på.

 

Hva skjer ? Tar di helt av oppe på Blizzard kontoret for tiden og banner alt av addons så vi sitter igjen med et orginalt spill ?

7489664[/snapback]

 

 

og hvor leser du det?

Lenke til kommentar
Hei.

 

Kjører nå en UI pakke (Photek UI) som har kjørt siden første utgave var ute.

 

Det som skjer nå at det dukker stadig opp meldinger fra blizz at addonsa blir bannet en etter en.

 

Først var det Xloot i pakken,så noe detailed map greier,så nå Aguf unit frams,og Clear font, ja + mer jeg ikke husker navnet på.

 

Hva skjer ? Tar di helt av oppe på Blizzard kontoret for tiden og banner alt av addons så vi sitter igjen med et orginalt spill ?

7489664[/snapback]

 

 

og hvor leser du det?

7489734[/snapback]

 

Det dukker rett opp på skjermen mens jeg spiller.

 

Kommer opp at bla bla er en addon som er blitt banned av Blizzard, så kan jeg velge ignore, eller disable.

 

Trykker jeg disable så kommer wow loadeskjermen frem, og den reloder hele spillet og disabler den addonen automatisk.

Endret av Digidice
Lenke til kommentar

I siste patch innførte Blizzard ny versjon av Lua (programmeringspråk?), dvs 5.1. Dette gjør at så å si alle addons må skrives om. I tillegg har de lagt inn flere begrensninger på hva addons kan få lov og gjøre. Derfor Decursive ikke hvirker og endel mer avanserte macroer som for eksempel sjekker hvilken dot en mob har før den hiver en ny en (warlocks).

 

Les patch notes kanskje...

Lenke til kommentar

L2update your addons :)

 

De fleste addons som virker med de nye begrensningene er oppdatert nå. - Hvis du får opp den feilmeldingen om at du prøver å bruke en funksjon som kun er tilgjengelig for Blizz UI så må addonen oppdateres. - Enten så får addons ikke lov å gjøre det du prøver å gjøre lenger, eller det må gjøres på enny måte.

Lenke til kommentar
L2update your addons :)

 

De fleste addons som virker med de nye begrensningene er oppdatert nå. - Hvis du får opp den feilmeldingen om at du prøver å bruke en funksjon som kun er tilgjengelig for Blizz UI så må addonen oppdateres. - Enten så får addons ikke lov å gjøre det du prøver å gjøre lenger, eller det må gjøres på enny måte.

7490603[/snapback]

 

Så /duel er ikke lov med noe annet enn standard unit frames? :roll:

Lenke til kommentar
jeg sier Endelig :p kanskje vi får litt vanskeligere spilling nå uten alt denne hjelpen :p *mohaha all you addons adictet* :) jeg bruker ikke addons jeg og klarer meg like bra som de som gjør :)

7490794[/snapback]

 

og du spiller vel ikke en healing class eller er en raid leader hvor du har behov for noe som ct_raid ?

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar
jeg sier Endelig :p kanskje vi får litt vanskeligere spilling nå uten alt denne hjelpen :p *mohaha all you addons adictet* :) jeg bruker ikke addons jeg og klarer meg like bra som de som gjør :)

7490794[/snapback]

 

og du spiller vel ikke en healing class eller er en raid leader hvor du har behov for noe som ct_raid ?

7490801[/snapback]

 

nei gjør ikke det spiller Tanks og Dps men har prøvd meg på Healer og du MÅ ikke ha Ct_raid osv ....

Lenke til kommentar
Etter at decursive sluttet og fungere som tidligere så blir faktiskt raidet dispellet fortere merkelig nok. Virker som folk er mer våkne. Men det var ikke morro den første dagen da CT_raid ikke markerte hvem som fikk debuffs.

7491687[/snapback]

 

Det er fordi det går mye raskere og dispelle med (f.eks) en mouseover macro. - Problemet er overhodet ikke dispelling, problemet er nå du skal heale raidet samtidig, samt kanskje løpe litt rundt også - da begynner det å bli litt mere komplisert. - Men vi gjorde faerlina for første gang etter patchen i går, og det gikk iogforseg helt greit .. - men spillere uten skills som har støttet seg 100% på addons vil nok få problemer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...