Gå til innhold

Sonen på TV2 Hva syns du om det programmet?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg pleier ikke å se på Sonen noe spesielt om nettene, men det forekommer.. :p Det er det mest kjedelige programmet jeg noen gang har sett.. Det er pengeutsuging rett og slett.. Ingen handling..

Nei, skal jeg første se på TV om nettene har jeg funnet en P2P streaming server som sender live Playboy channel :p

Vet ikke om jeg har lovt til å poste link, moderatore?

Lenke til kommentar

Haha han skalla satt faen meg der igår natt og ropte om knappen sin. NÅÅÅÅÅÅ trykker jeg kanskje på knappen!! Send SUPER til xxxx. dere!

Men det er bare DU som sender akkurat når jeg trykker som får denne megafete mobiltelefonen! Men jeg har ikke trykket enda. Men kanskje NÅ. Eller Nå? Eller kanskje mens jeg spiller denne låten? (Mime til Tool-sang i 4 minutter). Har ENDA ikke trykt, så dere har enda sjansen

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHH

Lenke til kommentar
Haha han skalla satt faen meg der igår natt og ropte om knappen sin. NÅÅÅÅÅÅ trykker jeg kanskje på knappen!! Send SUPER til xxxx. dere!

Men det er bare DU som sender akkurat når jeg trykker som får denne megafete mobiltelefonen! Men jeg har ikke trykket enda. Men kanskje NÅ. Eller Nå? Eller kanskje mens jeg spiller denne låten? (Mime til Tool-sang i 4 minutter). Har ENDA ikke trykt, så dere har enda sjansen

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHH

7601445[/snapback]

HAHA!! Ja fytti grisen for en latterlig mann!! (konsept også!)

Lenke til kommentar

Var nattevakt for noen år siden, og da pleide jeg å ha det på i resepsjonen. Det var dog på den tiden hvor det var musikk og chat, så det var litt morsommere. Husker også tiden hvor det ikke var kamera på chatverten, og tiden de innførte det (og hvor mye større vinduet til chatverten ble med tiden :p).. :)

Nå har det tapt seg, nå er det mer å ha det på i bakgrunnen siden man kan le like bra av chatverten som av diverse komiserier på andre kanaler..

Og jeg vil gjerne se premiestatistikken deres, og hva premiene deres er. Om de deler ut 20 premier i minuttet, skal de ha relativt stort budsjett på premiene, med mindre de deler ut blyantkvessere med Sonen-logo på..

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

SUPER MELLOMROM SVARET DITT TIL 1984! S U P E R og svaret ditt til 1984...Kom tilfeldighvis over tråden, er dritt lei all masingen selv :p og ikke fordet jeg ser på programmet, men tv'en min er treg ved og skifte kanaler, så hver gang jeg hopper over enten tv2 eller zebra i nattestid, så sniker det seg inn en "super".. slitsomt =/

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hater sonen nesten mer enn hele nrk kanalen til sammen! Var så dum å svi av masse penger første gangen jeg så det, var sånn at den som sendte inn melding nummer 100 eller no sånt vant en ny telefon. Jaja tenkte jeg, ny telefon til et par hundre var vel lurt å satse på. Var ikke mange som sendte inn i begynnelsen, men mot slutten så teksta jeg som bare faen, var sikker på at jeg kunne vinne....

Men neida, sikkert 1000 andre som tenkte det samme, sier jo bare litt om hvor mye de kan tjene på det.

Har ikke sett det programmet siden.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...