Gå til innhold

Sonen på TV2 Hva syns du om det programmet?

Anbefalte innlegg

Forferdelig program. Sannsynligvis det verste som går på tv.

Og ærlig talt, det kan ikke være mange som sender inn på de konkurransene der. Når de har fks. sånn at den som sender melding nr. 100 vinner en premie, så sier det jo seg selv at ingen sender inn melding med en gang. Og da går det veeeldig sakte fram mot nr. 100. :!:

Men da sier selvsagt han fyren som sitter der etter en stund at "nå er det liiiike før vi har nr. 100", og da er det en del folk som sender inn melding. Og da kan han igjen etter en liten stund stolt annonsere at nå er det faktisk såvidt over halvveis. :D

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så endel på sonen for lenge siden, og da var det faktisk et helt okey program med søte programledere. Det var diskusjoner, prat og musikk. Spesielt gøy da de var to stk på jobb.

Men de har byttet om endel kan man vel si, nattsendingene er helt grusomme, det er kun hyl og gnål om SUPER til 1984. "Trykker jeg nå?? NÅ? Eller kanskje NÅ? Nå trykker jeg snart!!" Super koster 20 kroner, men det sier de veldig sjelden. Stive priser. Bare konkurranser hele tiden med "fete" premier. ;)

Har ikke sett på morgensendingene (der jobber de som er okey) på lenge, for de sender kun til kl 10:45 eller noe. De har tapt seg og jeg må slå av hvis jeg kommer innpå tv2 om natten.

Satt og så på det en gang dem skulle gi bort en laptop.. De behandlet maskinen som om det var et idiotsikkert leketøy for familiens hund.. Fikk frysninger hver gang dem skulle vise frem laptop`n.. Tenkte; "La nå den stakkars idioten som vinner ihvertfall få en maskin som funker"..

7489749[/snapback]

Man får ikke de premiene de fikler med. Får selvfølgelig nye ting. :)

Endret av Stine
Lenke til kommentar

Synes de derre laptop-konkurransene som går er patetiske og tragiske.. Jentenavn på E..

Utrolig mange sendte inn mye rart, og etter at han IQ-sperra dusten hadde starta en klokke med 999-sekunder TRE ganger, sa han.. "Vi har en vinner.. Navnet var Ellertine!.. Altså, det er kanskje en som heter Ellertine her på forumet, men vanlig er det ikke.. Da synes jeg det blir feil å si "det er et VELDIG vanlig navn.. blahblahblahblah.. Dette er den beste PC'en på markedet, bedre enn dette får du ikke, den er bedre enn PC'en din og min for å si det sånn.. Den har.. Øh.. Døh..Øh.. 1,6 gigahørtsj? Kåre duo?"-- osv..

Edit: Eller "Denne sangen er skikkelig rå! *noe skikkelig skrekkelig tekno-dritt kommer på.. gjerne en remix av en Britney Spears-sang, eller noe..*.. :hrm:

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Er ellertine et gyldig jentenavn.. Foreldre som ønsker barnet sitt alt vondt her i verden kaller henne for noe sånt..

Hentet fra ssb.no;

Resultat av navnesøk

Du søkte på kvinnenavnet: Ellertine

Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har Ellertine som første fornavn

Mest sannsynlig er det ingen som heter det..

Lenke til kommentar
Man får ikke de premiene de fikler med. Får selvfølgelig nye ting. :)

Er det 100% sikkert da??

7497540[/snapback]

Tror ikke TV2 vil ha på seg at de sender ut ødelagte premier. ;) Og programlederene har sagt flere ganger at: du får selvfølgelig ikke denne, men en ny som ikke er åpnet.

Lenke til kommentar

Kan se på det hvis han skalla er der. Han spiller mye bra musikk.

Men det blir jævla irriterende når de gnåler i timesvis om å trykke på den jævla knappen.

"Kanskje jeg trykker nåååååååååååå. Eller kanskje...NÅÅÅÅÅ..eller kanskje mens jeg spiller denne sangen? *sitte i 5 minutter og mime til Tool* Nå er det 5 minutter til jeg trykker altså! Den som skriver når jeg trykker vinner denna superuberfete premien altså. Kanskje jeg trykker NÅH..eller kanskje jeg venter."

Er ikke rart de suger inn penger på det. Men på den annen side er det vel ikke mange som sitter våken kl 4 på natta, så sjansen for å vinne er vel rimelig stor?

Lenke til kommentar

f.eks det er kommer innlegg her på denne tråden seint på natta:)

Tror vi har godt av å være litt skeptiske til mediene. Ikke ta alt for god fisk. Ikke godta alt bare fordi de sier det på tv. Regner med at det er no snusk ett eller annet sted:P

BTW: audi nattevakt i dag å?:)

Endret av SnusHanen
Lenke til kommentar
f.eks det er kommer innlegg her på denne tråden seint på natta:)

Tror vi har godt av å være litt skeptiske til mediene. Ikke ta alt for god fisk. Ikke godta alt bare fordi de sier det på tv. Regner med at det er no snusk ett eller annet sted:P

BTW: audi nattevakt i dag å?:)

7497821[/snapback]

Yess... nattvakt inatt og! Ser ikke mye på sonen nei.... blir heller NFS Carbon på laptopen :D

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar

Sonen trekker bare TV2 rett i dass!

Fatter ikke at det programmet går så veldig bra heller...

Fordi det er vel bare små barn og unger som går på alt det køddet der og teite konkuranser, men det er jo nattesendt program, hvem er det som ser på det da?

Er vel ingen unge voknse mennsker som lar seg lure, eller har det gøy med den slags "underholdninge"!?

Ikke frekkt ment mot de av dere som faktisk gjør det altså, for det må være et par liksom, siden det har vert på lufta nokså lenge.

Men meg som liker fotball og "seriøse" tv-serier og program, så er sonen noe drit! De største grunnene til at jeg ser på tv2 er nok at de har enerett på norsk fotball, og så såg jeg alltid på venner for livet. Thats it, mere bruk for tv2 har jeg ikke.

Dei har jo ingen digge serier som Prison Break og Lost.

Dei sender vel enda serien 24, men den er jeg gått lei av for lenge siden.

Off og huff.

Nei bruk natten til og sende gode serie eller filmer i repriser, og ikke drit som sonen :p

Macgyver og venner for livet natten lang :D:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...