Gå til innhold

Sonen på TV2 Hva syns du om det programmet?

Anbefalte innlegg

Det er vel egentlig bare å paragraf ryttere som kan finne frem til den loven. Slike lover burde vært bedre fremmet. Tenk hvis Karianne kom i første mld og den personen hadde da gått av med en data til 10.000kr. Men da kommer de på at de da kan skifte Kristine, eller et mindre brukt navn for igjen å dra ennå mer penger. Virker kanskje mistenksom ut,men tankegangen er jo reel

7489740[/snapback]

Tankegangen er svært reel! Nei, hadde vært gøy å fått vite hvor seriøst det programmet egentlig er.... jeg grøsser med tanke på de som kanskje svir av 300 kr i tekstmld på en kveld... (30 stk hvis en kosta 10 kr som nevnt lenger opp i innlegget) og sonen går 5 dager i uka? 1500 spenn i uka på sonen...? 6000 i mnd... det er et veldig fiktivt regnestykke da... men det kan jo være noen som sitter med 6 laken i telefonregning... da skal Ola og Kari "Trygde-Tv" Nordmann ha penger til husleie og mat resten av mnd.... i mitt yrke møter jeg nemmelig Ola og Kari hver dag jeg er på jobb.... og å utrede å lage en plan for hvordan penger skal brukes iløpet av en mnd er en stor del av jobben min!

Så blir det nok slik etterhvert;

Ola: "Du kari kan vi ikke kose oss litt å kjøpe en biff til lørdagen"

Kari: " Nei! er du gal, vet du hvor mye den koster?"

Ola: "Nei"

Kari: " hvis vi kjøper biff, så kan vi bare glemme å sende til Sonen og vinne laptopen

du godt kunne tenke deg"

Desverre alt for nær realiteten for mange mennesker.

Håper ikke sonen ripper enkeltpersoner som ikke har peiling på personlig økonomi så jævlig... :thumbdown:

7489750[/snapback]

Det er vel ikke til å unngå at de antagelig gjør det. 10kr fra oss vettuge er jo ikke no mer verdt enn de 10kr fra Trygde-TV folka...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, huff! Jeg må si som uerfaren Sonen titter ble jeg i ettertid når alt sank inn å jeg fikk dere med på å diskutere litt rundt emnet skremt av hva folk i norske hjem bruker pengene sine på... men, det er jo ikke noe nytt tema dette desverre.

Hvis noen reagerer på at jeg skreiv at jeg ble skremt av hva folk bruker pengene sine på veit jeg at vi handler julegaver for så og så mye og noen kjøper dop mens andre kjøper tv-spill (alt dette over evne). Men jeg holder meg innafor hva vi snakker om altså Sonen på TV2, send inn SUPER til 1984 og DU ja DU ja, kan være med å vinne en MAC :tease:

Skulle bare få det avklart :thumbup:

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar
Alltid koselig å dra i gang en samfunnskritisk diskusjon, iallefall på den tiden du startet. slipper vi småunger og "lol" "Noob" i tråden.:)

7489789[/snapback]

Hehe åsså alle ord me z i.... azza, koz etc... :thumbdown:

Men jeg savner/håper innderlig at noen Sonen "avhengige" eller faste seere dropper innom her. Har veldig lyst til å høre motargumenter til det vi alle her har diskutert til nå! Må jo være noen som er forelska i han programlederen eller noe sånt?!! :hmm:

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar

Lolz,Rofl,noob etc. bruker de ordene,men ikke på et forum;)

Grunnen til at vi ikke har fått noen motargumenter ennå er fordi de etter å ha sett sonene ferdig, ruller seg en rød mix nr 3 og legger seg. Må nok vente til ut på dagen før Sonen sine harde voktere slenger inn noen ord eller tre.

Vært rart å diskutert et team der alle som har skrevet egentlig har vært enig. Få noen imot og!:p

Lenke til kommentar
Lolz,Rofl,noob etc. bruker de ordene,men ikke på et forum;)

Grunnen til at vi ikke har fått noen motargumenter ennå er fordi de etter å ha sett sonene ferdig, ruller seg en rød mix nr 3 og legger seg. Må nok vente til ut på dagen før Sonen sine harde voktere slenger inn noen ord eller tre.

Vært rart å diskutert et team der alle som har skrevet egentlig har vært enig. Få noen imot og!:p

7489805[/snapback]

Ja, har krangla mye med folk på diskusjon.no, men i dette innlegget har alle til nå vært enige.. det kommer nok et motargument eller to snart...

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar
Vel tror de driter i om de er morsomme eller ikke. Du tror de er der for å underholde,men der tar du feil. De er der som selgere. For å selge en vare for høyeste mulig pris. Behøver ikke å være morsom for å være overbevisende. Er nok en grunn til at de er der

7489818[/snapback]

Mulig jeg tar feil nå, men syns å ha sett endel sånne C-Kjendiser i sånne type program. Sånne dolle jenter med 5 kilo silikonpatter og blondt hår (big brother deltakerene) og Farmen folk å sånt no jeg... syns ikke det er no morsomt å se at de dummer seg ut med å drive å mase å mase å mase på folk om å sende inn den jævla tekstmeldinga.... når de allerede har dumma seg så inn i helv*%& ut første gang de var med i de fantastiske reality programmene. Som mor eller far til disse "programlederene" hadde jeg blitt skuffet over barnet mitt

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar
Vel tror de driter i om de er morsomme eller ikke. Du tror de er der for å underholde,men der tar du feil. De er der som selgere. For å selge en vare for høyeste mulig pris. Behøver ikke å være morsom for å være overbevisende. Er nok en grunn til at de er der

7489818[/snapback]

Mulig jeg tar feil nå, men syns å ha sett endel sånne C-Kjendiser i sånne type program. Sånne dolle jenter med 5 kilo silikonpatter og blondt hår (big brother deltakerene) og Farmen folk å sånt no jeg... syns ikke det er no morsomt å se at de dummer seg ut med å drive å mase å mase å mase på folk om å sende inn den jævla tekstmeldinga.... når de allerede har dumma seg så inn i helv*%& ut første gang de var med i de fantastiske reality programmene. Som mor eller far til disse "programlederene" hadde jeg blitt skuffet over barnet mitt

7489833[/snapback]

Jepp det er nok noen av de, så aldri på det crappet så veit ikke hvem av de det er, men antagelig noen. Eneste av disse jeg-vil-ha-så-mye-penger-av-deg-som-mulig programma jeg kan tåle er uten tvil Svisj, der slipper vi iallefall å høre på en utdanka kødd som har kjeften på repeat hele tiden. Der er det iallefall en god del musikk

Bah håper WoW kommer opp til tiden, ellers blir det maaaange innlegg på Diskusjon.no;)

Lenke til kommentar
Svisj? Er det dær du stemmer frem åssn sang du skal få høre på? Uten programleder lissom..

7489864[/snapback]

Stemmer det ja, suger like mye penger, men vi slipper iallefall gnålet;)

7489874[/snapback]

Ja, det er mulig. Men jeg ser ikke på det programmet som kynisk hjernevasking. Så er enig at det går ann å se på iblant... dama bruker faktisk å ha det på hvis vi arrangerer et slitent nachspiel inn imella :)

Lenke til kommentar
Svisj? Er det dær du stemmer frem åssn sang du skal få høre på? Uten programleder lissom..

7489864[/snapback]

7489874[/snapback]

Ja, det er mulig. Men jeg ser ikke på det programmet som kynisk hjernevasking. Så er enig at det går ann å se på iblant... dama bruker faktisk å ha det på hvis vi arrangerer et slitent nachspiel inn imella :)

7489879[/snapback]

Japp er greit på et nachspeil når kravet til musikken ikke er av de høyeste. Jeg skal faktisk høre med en kompis av meg som studerer jus om loven rundt dette. Så har han noe å gjøre nå som han har fri etter eksamenene:p

Lenke til kommentar

7489864[/snapback]

7489874[/snapback]

7489879[/snapback]

Japp er greit på et nachspeil når kravet til musikken ikke er av de høyeste. Jeg skal faktisk høre med en kompis av meg som studerer jus om loven rundt dette. Så har han noe å gjøre nå som han har fri etter eksamenene:p

7489886[/snapback]

Ja, det kan du gjøre.... jeg syns iallefall det er litt interessant om de konkurransene sonen kjører i det hele tatt henger på greip som vi snakka om før... men jeg tror nok at TV2 har loven på sin side på alle måter, men det kan jo hende TV2 har driti litt på leggen en plass i oppsettet av f.eks konkurranseformen det med å gjette et jentenavn.... come ånn... hva slags jålebukk opplegg er nå det da? Men jeg tror nok de er godt "organisert" i alle bauer og kanter for å si det sånn :ermm:

Lenke til kommentar
Japp de er nok det, men man vet aldri. Men jeg har lyst til å sende en mail til TV2 å spørre de om hvordan vi kan vite at konkurransene foregår sånn som de sier;)

7489916[/snapback]

Do it! Får du sikkert et fantastisk svar tilbake.... post det her hvis du gjør det :thumbup:

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...