Gå til innhold

Sonen på TV2 Hva syns du om det programmet?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er litt interessert i å høre deres meninger på Sonen som går på tv2 om nettene... jeg sitter nå på nattskift på jobben og det er stille å rolig. Tenkte jeg skulle se litt på tv å kom tilfeldigvis innom Sonen på tv2...

Jeg må si... etter å ha blitt trollbundet av ordet SUPER og mellomrom til 1984 sikkert 50 ganger iløpet av 5 minutter gjorde jeg meg kjappt opp en personlig mening om det programmet.... du skal liksom finne et jentenavn som begynner på L. Det er alt du får vite ang konkurransen... fatter jo at det er et cheap trix for å få inn penger... men HERREGUUUD!

Det finnes jo andre kanaler som sender program noe i samme dur som sonen, men jeg er interessert i å høre deres meninger om TV2's program.

Min personlige mening er at et mer plagsomt og slitsomt program enn det der skal man lete lenge etter... :thumbdown: er det virkelig noen av dere som syns det er fantastisk å sende inn 100 tekstmeldinger for å gjette et jentenavn som starter med L ? For å "kanskje" vinne en PC ellerno sånt... å ikke minst høre på den irriterende klangen av SUPER hele tiden? Klarte 5 minutt så ble det ny kanal, heh!

Som det står nevt under her glemte jeg å nevne at d koster endel for dere, men kanskje firmaet spanderer mobilregninga?? :p

Nå dømmer jeg ingen her så det er sagt! Alle skal få lov til å se på det de vil og ikke minst bruke telefonen sin til å støtte dette, for all del!! Vil bare høre litt synspunkter rundt dette :)

Jeg oppfordrer dere som faktisk ser på Sonen på TV2 når dere leser dette innlegget til å komme med argumenter der akkurat DU syns at sonen er bra, og helst hvorfor du syns programmet er verd å se på!

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppsummering av 4 timer med SONEN:

"-Send SUPER mellomrom svaret til 1984, SUPER mellomrom jentenavn på Q til 1984, SUPER mellomrom svaret til 1984, SUPER mellomrom jentenavn til 1984, SUPER mellomrom til 1984, SUPER mellomrom til 1984, SUPER mellomrom til 1984, SUPER mellomrom jentenavn på Q til 1984

-nå er det 1 minutt igjen å stemme, har jeg lyst til at AKKURAT DU skal vinne? Ja det har jeg

-send SUPER mellomrom jentenavn på Q til 1984, SUPER mellomrom svaret til 1984, SUPER mellomrom til 1984, SUPER mellomrom jentenavn til 1984, SUPER mellomrom til 1984, SUPER mellomrom til 1984

-nå er det 20 sekunder igjen, vi har fortsatt ikke fått inn riktig svar

du har fortsatt mulighet, en UNIK MULIGHET til å stikke av med denne premien, vil du ha denne premien? ja det vil du

-send SUPER mellomrom jentenavn til 1984,har ikke fått inn riktig svar, Quk-irompe er ikke riktig svar, SUPER mellomrom svaret til 1984, SUPER mellomrom til 1984, SUPER mellomrom til 1984, SUPER mellomrom jentenavn på Q til 1984, SUPER mellomrom til 1984

-vi har ikke fått inn riktig svar enda, du har fortsatt mulighet

STIKK AV MED DENNE FETE ULTRAKULE NOKIA 3210, er dette en bra premie? ja det er det

-SUPER mellomrom til 1984. der var det slutt, vi har fått en vinner, Har du mulighet til å vinne lenger? Nei det har du ikke

-men fortsett å sende inn SUPER mellomrom jentenavn på Q til 1984, SUPER mellomrom jentenavn på Q til 1984, SUPER mellomrom jentenavn på Q til 1984"

legg til programleder med stemme som den gjennomsnittlige lillebror, og du har GULL

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Ja, er mest irriterende program som finnes, NESTEN..

Frokostquiz er vel hakket verre, samme kjerringa som før var på sonen er der nå.

Om jeg er så uheldig å switche innom sonen eller Frokostquiz så er resten av dagen ødelagt. Makan til talentløse mennesker skal man lete lenge etter. Det var dette eller telefonselgere dem kom til å bli.. :mad:

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Jeg syns Sonen er et forjævlig program. Takk for at det går på natta da de som liker å se på trygde-TV ennå er våken fordi de står opp til Cheers starter, men vi som faktisk har penger til å sløse bort på å sende super til 1984 ennå sover. At noen virkelig gidder å bruke penger på dette. Men ser vist ut som det er noen..

Endret av SnusHanen
Lenke til kommentar

Haha! Geniale svar folkens! :!: Mye bra her! Jeg fikk jo som sagt anledningen til å sjekke ut denne "galskapen" kun fordi jeg må gå natt på jobben... (jobber i fengsel) Jeg har jo hørt om Sonen, men aldri helt fått anledning til å se det... så etter hele 5 minutter fikk jeg som sagt vite 50 ganger at jeg MÅTTE sende inn tekstmelding til 1984 kodeord SUPER

Å hadde jeg vært programleder for det dær har jeg IKKE vist meg ute offentlig.... jeg er rett og slett flau på deres vegne! Kanskje derfor det går på natta slik at programlederene kan sove hele dagen for så å stå opp på natta å drite seg loddrett ut på tv?!

Ps. pinglebolle: :!: :!: :!: :!: godt svar!!

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar

Ja syns det virker som hjernevasking jeg, huff han skalla tjukkassen, blæ. Eneste er at han har bra musikksmak,men hjelper nok ikke.Blir nok radioen på morgen heretter. Tenk deg når de "gir" bort bærbare datar i hytt og gevær, hvor mye de virkelig tjener. Men folk er jo spilleavhengige på automater så hvorfor ikke på Sonen

Lenke til kommentar
Ja syns det virker som hjernevasking jeg, huff han skalla tjukkassen, blæ. Eneste er at han har bra musikksmak,men hjelper nok ikke.Blir nok radioen på morgen heretter. Tenk deg når de "gir" bort bærbare datar i hytt og gevær, hvor mye de virkelig tjener. Men folk er jo spilleavhengige på automater så hvorfor ikke på Sonen

7489696[/snapback]

Ja enig der du! Jeg er lurer faktisk på hvor mange som sender inn til det der jeg. Vært meget artig å fått en statistikk over antall personer som sender inn en/flere sms iløpet av en natt... spørs om det ikke blir en sykdom av det... ? aner ikke jeg... jeg ble rett å slett dritsliten i toppen av ordet super til 1984 :hrm:

Lenke til kommentar

Hørt i retten: "Du står her tiltalt for vold mot denne mannen, hva har du å si til ditt forsvar"

Anklagde: " Han sa Super til 1984"

Skal ikke se bort ifra at du får en innsatt med dette som bakgrunn,

PS: vil ikke bli meg;)

Men det må da være en god del. Tror desverre ikke vi får den statistikken. Men iallefall tjener Sonen,Svisj og Mess-Tv store summer på å draine blåøyde trygdesnyltere for penger. Det kan de ikke vri seg unna. Hjelper ikke å si at Telenor skal ha så og så mange prosent

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe... morsomt... forundrer meg ikke om det kommer en innsatt snart på det grunnlaget :D

Jeg syns jo at det er forjævlig at de får lov til å holde på sånn strengt tatt... :nei: som du sier så virker iallefall det de driver med på sonen som hjernevasking, for de gjentar å gjentar å gjentar å gjentar hva du må gjøre HELE tiden... tilslutt gjør du det kanskje for å få "fred" i hodet ditt fordi fjernkontrollen ligger utenfor rekkevidden til arma?!

Da skulle jeg frem til at et kanalbytte ville vært umulig for Ola "Trygde-Tv" Nordmann...

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar

TV-selskapene tjener tydeligvis penger på det. Å ha folk i arbeid mitt på natta koster penger. Timelønna der er nok rimelig bra.

DEt koster jo også litt å produsere, sende musikk og i det hele tatt ha en slik produksjon. "Super og mellomrom til 1984" er jo etterhvert blitt et eget utrykk for at man kjeder seg.

'

Premiene får de vel gratis. Forleden skulle de gi bort en MacBook og det var ikke måte på reklame. Tenk deg at du skifter til automatgir, tenk deg at det virker. Applesetninger i lange baner.

Lenke til kommentar

Vel jeg tviler på at de tjener mer enn TV kanalen til nød må betale. Og jeg tror ikke dette er noen som har utdanna seg til dette hvis det går ann, håper iallefall ikke det, i beste fall er det noen studenter som vil tjene litt ekstra peng, eller så er det veien de må gå for å rævsleike Valebrokk langt oppover ryggen for endelig å krabbe seg opp av søla

At det koster mye å produsere dette tviler jeg sterkt på. Hvor mange trengs det for å holde dette i gang? er jo dette hele natta, kort avbrutt av en enda inntektsbringende stund med reklame for så inn igjen, Super til 1984 og så en sang hver time eller noe, så de sparer nok noen kr ville jeg tru.

Lenke til kommentar
Men er det noen som vinner? Er vel sikkert det da, men f.eks idag... jeg verken gidder eller skal slå på tv'en for å se om noen vant, men vant noen den mac'en?

7489716[/snapback]

Akkurat det tenkte jeg på også. Når de for eksempel sier at de har et jentenavn på f.eks K. Hvordan kan vi da være sikker på at det er f.eks Karianne som var riktig og ikke Kristine...bare lurer

Lenke til kommentar

Nei, jeg aner ikke... hvilken lov er vi beskytta under som forbrukere? Som du sier.. det kan jo være hvilket som helst navn?!! Den konkurransen dær må jeg få si er den billigste jeg har vært borti på lenge... blir som en unge som sitter på fanget til faren sin og sier "Pappa, hvilket tall tenker jeg på nå?, og faren sier 5...? ungen svarer neeeeeeeeei...." å sånn kan det fortsette til faren har nevt alle tall som finnes i verdens tallrekker..... han vil selvsagt få neeeeeeei fra ungen sin uansett hva han sier

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar

Det er vel egentlig bare å paragraf ryttere som kan finne frem til den loven. Slike lover burde vært bedre fremmet. Tenk hvis Karianne kom i første mld og den personen hadde da gått av med en data til 10.000kr. Men da kommer de på at de da kan skifte Kristine, eller et mindre brukt navn for igjen å dra ennå mer penger. Virker kanskje mistenksom ut,men tankegangen er jo reel

Lenke til kommentar

7489696[/snapback]

Satt og så på det en gang dem skulle gi bort en laptop.. De behandlet maskinen som om det var et idiotsikkert leketøy for familiens hund.. Fikk frysninger hver gang dem skulle vise frem laptop`n.. Tenkte; "La nå den stakkars idioten som vinner ihvertfall få en maskin som funker"..

Lenke til kommentar
Det er vel egentlig bare å paragraf ryttere som kan finne frem til den loven. Slike lover burde vært bedre fremmet. Tenk hvis Karianne kom i første mld og den personen hadde da gått av med en data til 10.000kr. Men da kommer de på at de da kan skifte Kristine, eller et mindre brukt navn for igjen å dra ennå mer penger. Virker kanskje mistenksom ut,men tankegangen er jo reel

7489740[/snapback]

Tankegangen er svært reel! Nei, hadde vært gøy å fått vite hvor seriøst det programmet egentlig er.... jeg grøsser med tanke på de som kanskje svir av 300 kr i tekstmld på en kveld... (30 stk hvis en kosta 10 kr som nevnt lenger opp i innlegget) og sonen går 5 dager i uka? 1500 spenn i uka på sonen...? 6000 i mnd... det er et veldig fiktivt regnestykke da... men det kan jo være noen som sitter med 6 laken i telefonregning... da skal Ola og Kari "Trygde-Tv" Nordmann ha penger til husleie og mat resten av mnd.... i mitt yrke møter jeg nemmelig Ola og Kari hver dag jeg er på jobb.... og å utrede å lage en plan for hvordan penger skal brukes iløpet av en mnd er en stor del av jobben min!

Håper ikke sonen ripper enkeltpersoner som ikke har peiling på personlig økonomi så jævlig... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...