kebabnissen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) ok, jeg lurer på å skaffe meg en 24" widescreen fra dell, http://accessories.euro.dell.com/sna/produ...odhs1&sku=59238 men det jeg lurer på... hvor høy er skjermens flate egentlig ? ser det står 584.7 / 387.9 (extended/compressed) men skjønner ikke helt om det da vil si at høyden på skjermflated er 38 cm eller ikke... Endret 13. desember 2006 av OnJedone Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) skjermrammen er 36,5cm, selve skjermflatne er rett under 33. Jeg vil si disse målene er med en målesikkerhet på pluss/minus 2-3millimeter. Hadde bare en vanlig 30cm linjal for hånden Har samme skjermen selv. De målene du ser på er høyde fra overfalten den står på. Siden høyden er justerbar så har de oppgitt både minimum og maksimum høyde fra overflaten den står på (målt fra overflaten, og opp til toppen av rammen på skjermen anntar jeg). Det vil stemme bra med de målene jeg nettop gjorde for deg. Det er den glimrende skjerm forresten. Du kommer ikke angre på det kjøpet -Stigma Endret 13. desember 2006 av Stigma Lenke til kommentar
kebabnissen Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 ååååååhh !! tusen takk da skal den i handlekurven en av di nermeste dagene hihi gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå