jlek Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Hei! Idag har maskinen min totalhavarert, og jeg har da måttet gå over til å bruke min mors frem til reservedeler kommer. Det viser seg, artig nok, at i de to årene moren min har hatt denne datamaskinen, har hun ikke hatt lyddrivere innstallert. Jeg har sett inne i maskinen, men har ikke vært i stand til å finne noe serinummer eller no slikt som kan antyde hva slags integrert lydkort det er snakk on. Noen som har en idé om jeg kan finne ut dette på en annen måte? På forhånd takk. Endret 13. desember 2006 av jossda Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 De ligger sikkert på cd'n med chipsetdriverne som fulgte med maskina Lenke til kommentar
jlek Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 De ligger sikkert på cd'n med chipsetdriverne som fulgte med maskina 7489662[/snapback] Desverre har jeg ikke lenger denne. Ingen analyse programmer som kan finne ut av dette? Lenke til kommentar
tosson Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei Ta å last ned et program som heter Everest. Programmet forteller deg det meste om maskinen samt hvilket lydkort som er på pcen. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 og hvis ikke dette funker kan du heller se hva hovedkortet heter.. og gå inn på hjemmeisden der du vil finne drivere til lydkortet Lenke til kommentar
jlek Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 HeiTa å last ned et program som heter Everest. Programmet forteller deg det meste om maskinen samt hvilket lydkort som er på pcen. 7489682[/snapback] Dette fungerte storslagent! Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå