andypandy Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei, begynte og lese litt på dette forumet etter å ha hatt xbox 360 i noen måneder da jeg fant ut at det faktisk var en del relevant informasjon her Men fra og være en stolt eier av xbox360 har jeg nå blitt helt forelsket i PS3. Prøvde det hos en kamerat i helga, og syns fargepaletten, sixaxis ps3 bruker er bare himmelsk i forhold til xbox 360. Og så og si lydløs Jeg falt med andre ord pladask på stedet Så da lurer jeg bare på et spørsmål som faktisk kunne vært lett og finne ut av selv, men i all rusen etter å få tak på en PS3 når den kommer til norge, klarer jeg ikke helt og skjønne meg på alt sammen samtidig Har søkt litt rundt, men det er liksom ingen som svarer meg på akkurat det jeg lurer på.. (Det er selvfølgelig også de kommende titlene som fanger min oppmerksomhet! Som tittelen sier. Dette gjelder forhåndsbestilling av PS3. Jeg så at komplett hadde mulighet for forhåndsbestilling.. Hos komplett, betaler du hele beløpet der og da? Eller betaler du 2-300 kr? Og er det noen som vet hvor det er best og forhåndsbestille? Og en ting til, jeg vet at den norske prisen ikke er fastsatt, men tror dere at det blir slik komplett og andre butikker har prissatt ps3? På forhånd takk Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hvis jeg ikke tar helt feil blir pengene reservert på konto, men ikke trukket. Er jo bare til å velge postoppkrav så er man kvitt problemet Kaprer tråden din og kommer med et lite spørsmål: Ser det ut som om det blir stor mangel på PS3-maskiner på releasedato, eller lanseres den så sent at Sony har fått opp produksjonen? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Hmm, ja, men med oppkrav, betaler jeg da også fullpris? Jeg vet ikke helt hvor mange konsoller de har på release i norge, er sikkert ikke nok her heller, for og dekke behovet.. og tviler sterkt på at hvis jeg forhåndsbestiller nå, at jeg i det hele tatt får en konsoll eventuelt den første måneden, men får se hva sony får til Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Still deg utenfor Elkjøp;) skal jeg i hvertfall:P Endret 13. desember 2006 av Moppeken Lenke til kommentar
morten111340 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg har forhåndsbestillt på spaceworld.. der betaler man 1000 kr. og betaler resten når du henter den.! Det syns jeg er ganske bra! Og jeg gleder meg noe sjukt til den kommer...klarer nesten ikke å vente! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå