Gå til innhold

Steroider frister mye.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
valentini eller hva han i dokumentaren heter har jo sprøytet olje greier eller noe i armene. husker ikke betegnelsen på det...eller tar jeg feil?

7499652[/snapback]

Han har sprøyta inn synthol i posen/posene rundt musklene på overarmene, iallefall. Vet ikke om han har gjordt det samme med skuldrene.

Lenke til kommentar
Har noen kompiser som jeg trener med, og han ene har begynt å tenke på å bruke steroider. Grunnen til dette er rett og slett fordi han er for tynn og greier ikke legge på seg, dermed ikke mer muskler heller.

Jeg er redd dette kommer til å skje meg også.

Noen forslag til å legge på seg? Har overhodet ikke lyst til å bruke steroider altså..

7489590[/snapback]

Jeg hadde samme problemet. Klarte ikke å legge på meg.

Begynte å trene med vekter.

Når jeg begynte, veide jeg 70 kg (er ca. 195 cm høy).

Under ett år senere veide jeg over 95 kg (97 tror jeg det var)! Rørte ikke steroider.

Hvordan klarte jeg å gå opp så mye i vekt? Jeg spiste som en hest! Var så mett at jeg var kvalm etter omtrent hvert måltid. Skikkelig stappet! Spiste ofte og mye!

Proppet samtidig i meg proteinpulver og gainer osv.

I tillegg så trente jeg hardt og målrettet. 4-5 ganger i uka. Gikk sjelden eller aldri glipp av en trening.

Må vel også nevnes at jeg spiste en del fett også! Var ikke bare muskler jeg la på meg. Hehe

Endret av petelabeat
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har noen kompiser som jeg trener med, og han ene har begynt å tenke på å bruke steroider. Grunnen til dette er rett og slett fordi han er for tynn og greier ikke legge på seg, dermed ikke mer muskler heller.

7489590[/snapback]

Alle greier å legge på seg muskler. Hvis en fyr som vet så pass lite om trening og kosthold skal begynne med sprøyter og piller så er han dømt nord og ned. Jeg forsvarer på ingen måte bruk av steroider, men hvis man skal finne på å bruke det, så bør man være veldig belest. Det som er vanlig å utvikle er bigoreksi og da er man ute på tur.

Lenke til kommentar
Trente mye før, og spiste derfor mye.

Begynte å jobbe = sluttet å trene. Spiste like mye

Ingen problem å legge på seg 10-15 kg da...

:-P

Boler er uansett ikke løsningen! Går mest sansynelig filleveien til slutt...

7601359[/snapback]

Ja er enkelt å gå opp i vekt hvis man spiser nok. 13 august veide jeg 64kg nå veier jeg 78kg ^^

Lenke til kommentar
en kompis gikk på noen boler en stund...

Han trodde han kunne sitte på rævva hele dagen, og få fettet omgjort til muskler :p

Han endte opp på sjukehuset med div symptomer, som f.eks mageproblemer, og tarmproblemer.

7620068[/snapback]

Kompisen din er smart :)

Lenke til kommentar
en kompis gikk på noen boler en stund...

Han trodde han kunne sitte på rævva hele dagen, og få fettet omgjort til muskler :p

Han endte opp på sjukehuset med div symptomer, som f.eks mageproblemer, og tarmproblemer.

7620068[/snapback]

Kompisen din er smart :)

7620199[/snapback]

du skulle bare visst :(

Lenke til kommentar
Steroider er ikke løsningen, du gainer like mye muskler ved å spise mye og riktig mat som å bruke steroider uten riktig kosthold.

Overtal han kameraten din.

Bivirkninger som man kan få av å bruke anabole steroider:

gynekomasti(bitch tits)

forstørret hjerte

økt nivå av det dårlige kolesterolet

kviser

uren/fet hud

strekkmerker

væskeretensjon/vannansamlinger

sterilitet

impotens/ereksjonsproblemer

mindre sædproduksjon

mindre testikler

håravfall

hårvekst

dypere stemme

økt seksualdrift

mindre eller helt stoppet egenproduksjon av testosteron

nyreskader

leverskader

økt svetting

høyt blodtrykk

større blodvolum

stoppet skjelettvekst hos unge brukere

depresjoner

angst

asosial oppførsel

ødelagt stoffskifte/forbrenning

diabetes

cyster

allergier

fordøyelsesproblemer

magesår

brokk

prolaps

avrevne muskelfester

hjerneblødning

ødelagt immunforsvar

aggressivitet

7489851[/snapback]

det er hefti mange bivirkninger ass :p

Lenke til kommentar
men alle de bivirkningene som er, de sies at de får de etter som de blir eldre? men arnold, lou mm lever jo enda. og blir det farligere jo mer en tar eller?

7666589[/snapback]

Arnold har opperert hjerte flere ganger og tror han har hatt en del bivirkninger.

Hvor mere du tar, hvor farligere er det. Sånn som ungdommen holder på i dag helt skremmende, de stacker jo like store doser Arnold brukte da han var på topp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...