Ustedalen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Mens jeg satt dypt konsentrert i en god bok (Harry Potter and the Prisoner of Azkaban om noen lurer ) kommer vertsmoren min og sier: "I can't believe Jon is not outside and taking pictures"! Jeg kikket selvsagt ut, og saa at det var fantastiske skyformasjoner, en fin solnedgang og rim paa traerene. Jeg fikk hene til aa kjore meg et stykke vekk fra byen, til jeg fant et passende sted. Jeg er litt usikker med disse bildene. Tips til forbedringer er velkommen. EDIT: Takk til den moderatoren som fjernet dobbelposten min. Endret 13. desember 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Dette var flott, kunne kanskje tenkt meg det litt klarere i de mørkere partier men alldeles flott. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Syns du kunne ha gutsa til med litt større bilder - ikke så lett å se så mye nå. Uansett, syns bildene var litt for grå og blasse, ble litt dystre til tross for den flotte himmelen. Ellers pent. Grei vertsmor du har, da. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Motivmessig nydelige bilder. Skulle likt å tatt bilder der selv. Belysningen er veldig behagelig, men det blir litt mørkt i snø-partiene, ville nok fått de områdene en anelse lysere. Og ja, vil gjerne se dem større. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 100% enig med det riktig sier her, også det med litt lysere snø. Men dette var kjempebra, i mine øyne det beste du har lagt ut =) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Snøen var litt mørk, noe som gjorde bildene litt.. Vemodige. Men samme får det være, jeg likte bildene, motivet var nydelig. Sier meg enig med det andre sier, og jeg vil og se dem litt større Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg vil gjerne se nummer to i større versjon, for det så stilig ut. Men vanskelig å se på så små bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå