Howiey Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) I går var kåringen over, og i dag(12.12.06) ble det offentlig: HÅKON OPDAL ÅRETS SPILLER I SK BRANN Les kåringen på branns offisielle side: http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5152 Selv synes jeg det er full fortjent og stemte selv på Opdal! Det er supporterene som har stemt, det kom over 3500stemmer Er du uenig? Endret 12. desember 2006 av cola_boy Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det er vel fortjent. Han har hatt et bra år... Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Det er vel fortjent. Han har hatt et bra år... 7489239[/snapback] Ja! Uten tvil Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Selv om jeg ikke er Brann-supporter, må jeg si at Opdal er en av favorittene i tippeligaen. Kanskje den spilleren som har utvilket seg mest på én sesong....og en av hovedgrunnene til at Brann lå helt i toppen. Skulle nesten ønske at Jan Åge Fjørtoft, på en eller annen måte, klarte å lure han nedover til Romerike.... Pantera Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Morsomt at Opdal vant denne prisen, fullt fortjent Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Selv om jeg ikke er Brann-supporter, må jeg si at Opdal er en av favorittene i tippeligaen. Kanskje den spilleren som har utvilket seg mest på én sesong....og en av hovedgrunnene til at Brann lå helt i toppen. Skulle nesten ønske at Jan Åge Fjørtoft, på en eller annen måte, klarte å lure han nedover til Romerike.... Pantera 7498218[/snapback] Han kan prøve seg! Opdal blir i brann ellers blir det bråk! hehe Lenke til kommentar
Husam Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Opdal var vel den spilleren som var på det jevnest høyeste nivået ja. Men da Krissi var på sitt beste var det ingen i serien som var bedre! Og hadde han ikke blitt skadet så tror jeg han hadde holdt formen ganske bra han og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå