Gå til innhold

Strømkabel til 7950GT

Ghaundan

Anbefalte innlegg

Oppdaterte pc'n for litt siden og sente den på rep, idag fikk jeg den endelig igjen, la inn ting på nytt, oppdaterte og satte igang. Så plutselig fikk jeg den hyggelige beskjeden at strømkabelen til skjermkortet ikke var i. Greit nok, kanskje den hadde falt ut på veien hjem eller bare ikke satt godt nok i. Etter å ha lett gjennom kabinettet og alle bokser til som var med finner jeg den ikke. Så er problemet, hvor er det mulig å få tak i en ny? Bør jeg kontakte reparatøren og be han sjekke, eventuelt skaffe en ny, eller er det en kjappere måte for meg å skaffe meg en ny kabel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den kjappeste, og enkleste måten vil jo bare være å kjøpe en ny.

Jeg ville uansett kontaktet reperatøren og etterlyst kabelen, dersom det er noe du hadde fra før.

Er fort gjort å glemme slike småting når man setter sammen en maskin, og det er sikkert ikke noe problem å få tilbake kabelen om du tar kontakt.

Happy hunting :)

Lenke til kommentar

altså, jeg får ikke lyd. Hovedkortet funker helt fint, foruten det. Har testet det de høytalerne jeg bruker til PC'n, vurderer å dra z-5500'n bort hit å teste den og, men tviler på det hjelper =/ Laget en egen tråd i hovedkort delen, håper noen har gode tips, ellers får jeg se om jeg ikke finner ett lydkort eller noe.

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...