Ghaundan Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Oppdaterte pc'n for litt siden og sente den på rep, idag fikk jeg den endelig igjen, la inn ting på nytt, oppdaterte og satte igang. Så plutselig fikk jeg den hyggelige beskjeden at strømkabelen til skjermkortet ikke var i. Greit nok, kanskje den hadde falt ut på veien hjem eller bare ikke satt godt nok i. Etter å ha lett gjennom kabinettet og alle bokser til som var med finner jeg den ikke. Så er problemet, hvor er det mulig å få tak i en ny? Bør jeg kontakte reparatøren og be han sjekke, eventuelt skaffe en ny, eller er det en kjappere måte for meg å skaffe meg en ny kabel? Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Den kjappeste, og enkleste måten vil jo bare være å kjøpe en ny. Jeg ville uansett kontaktet reperatøren og etterlyst kabelen, dersom det er noe du hadde fra før. Er fort gjort å glemme slike småting når man setter sammen en maskin, og det er sikkert ikke noe problem å få tilbake kabelen om du tar kontakt. Happy hunting Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Hvor kan man eventuelt få kjøpt? Vil helst ikke prøve å bestille noe over nettet så nærme jul. Men får vel ta en telefon til reparatøren imorra og håpe han finner den. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Tror du må innom en mer "avansert" PC shop enn Elkjøp, Expert for og få en PCI-E strømkabel, min PSU er snart 2 år og har egen PCI-E power kabel ( kom til nytte på lørdag pga. oppgradering på skjermkortet) Her er bilde av Molex til PCI-E strømkabel Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Greit, ser ut som jeg får en hyggelig liten bytur imorra da. Herregud hvor stress man må gjennom for å ha det litt gøy ^^ Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hehe, så sant, så sant. I verste fall kan du bestille fra en nettshop der du kan forhåndsbetale, og få sendt i brev. Da blir det ikke så mye i porto, og du får det relativt raskt Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Flexidata i bergen har det meste.. www.flexi-data.no Eller wwwkomplett.no Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Den er funnet, takk gud for det. Nå har jeg et ANNET problem. Det slutter liksom aldri dette her :!: Denne gangen er det faktisk lyd, eller heller mangel på den. Får lage en egen tråd om det antar jeg. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 skjønte ikke helt hva du mener.. har du en modulær psu? hvor en av de 4 pin skjermkort ledningene er borte? kan du liste opp hva du har? du fant den ja lyd eller heller mangel?!?! skjønte ikke dn setningen Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) altså, jeg får ikke lyd. Hovedkortet funker helt fint, foruten det. Har testet det de høytalerne jeg bruker til PC'n, vurderer å dra z-5500'n bort hit å teste den og, men tviler på det hjelper =/ Laget en egen tråd i hovedkort delen, håper noen har gode tips, ellers får jeg se om jeg ikke finner ett lydkort eller noe. Endret 13. desember 2006 av Ghaundan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå