Tubbern Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hvordan holde Pcn kald? Gode kjølere for kabinett, jeg trenger 1, 120 eller det som er neste hakk og en 80 (lite støy) Cpu kjøler og ny grafikkkortkjøler geforce nVidia 7900gt og am2 4200 -Kanskje litt forvirende... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Skal 120mm helst være stille også? i såfall er det en her LINK 80mm HER som CPU kjøler bruker jeg til min egen 4200+ en Thermaltake Big thypoon, kan absolutt anbefales. Den er litt stor men kjøler fantastisk. Den er også montert med en 120mm vifte som går på lav rpm som fører til mindre støy. Du finner den HER og som du ser har den fått mye positiv omtale. Evt. kan en Zalman være en god løsning også,HER Skjermkortkjølere har jeg mindre peiling på så det får noen andre ta æren å finne. Vil likevel tro denen er veldig bra LINK Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Til CPU går du for en Scythe NINJA, Big Typhoon eller en Noctua NH-U9F. Ikke vurder noen andre på luft, en gang. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ang. Noctua NH-U9F, må jeg ta av Hk for å instalere den? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Med Ninja slipper man å ta av HK så vidt som jeg har hørt? PLus versjonen? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Det kommer an på hvilke kjøler du hadde fra før, men du må i hvert fall det med stock viften. (For å fjerne en slik "plate" bak på HK -- etter denne er vekke, kan du ta av og på Ninja så mye du vil uten å røre HK) Endret 15. desember 2006 av loathsome Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg har en Freezer 64 pro. Den måtte man ikke ta av hk for å feste. Så jeg kan kjøpe Ninja også bare feste den rett på uten å ta av HK? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ingen aning. Hva er så gale med å ta av hovedkortet, da? Tar deg meg 15 min. å gjøre det, jo. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Sant. Har bare aldrig gjort det før. En gang må være den første tho... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Skal ikke bli noe problem. Bare noter (ta evt. et bilde om du er helt fersk) hvor kabler og plugger står i hovedkortet, så går det nok fint Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Anbefaler alt fra Zalman, har bare hatt positive erfaringer med deres produkter. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Noctua er bedre i alle tester jeg har sett. Kan du vise meg en hvor Zalman tar ledelsen? Og ikke har 40db? OT: Pene Cerwin-Vega Høytalere Forsterker har du ? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Anbefaler alt fra Zalman, har bare hatt positive erfaringer med deres produkter. 7635658[/snapback] Da har du ikke en gang prøvd andre CPU-kjølere Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Vel for å gi deg et veldig enkelt tips. Ha god luftstrøm gjennom pc'n, det kan du tjene enormt mange grader på. hvis du setter alle viftene til å blåse inn i pc'n så kjøler du ingenting. men hvis du klarer å lage en gjevn strøm av luft over de varmeste komponentene så kjøler det mye bedre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå