Jooakim Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hei, jeg har tenkt å opprette en BSU-konto, så lurer jeg på hvor det er best å opprette? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Denne tråden burde vell heller vert her Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Jaja, klarer ikke følge med på alle de nye kategoriene. Søppel <3 Du burde vel også ha rapportert det, og ikke skrive i tråden :$ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 http://forbruker.no/pengenedine/bankogforsikring/rente/bsu/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Denne tråden burde vell heller vert her 7489150[/snapback] Og den blir flyttet dit også Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) . Endret 2. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har du allerede relasjoner til en bank (feks. konto/lån), ser jeg på det som en fordel å bruke denne. Dette kan gjøre det enklere for deg dersom du senere trenger lån til feks. hus. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 covah: Det er ikke udelt slik i dag. Relasjoner til banken er ikke nødvendigvis noe som gir deg fordeler når du skal ha boliglån. Jeg fikk høre samme visa fra mine foreldre og bankpersonalet i den lokale banken første gang jeg skiftet bank. Faktum er at boliglån er et produkt banken tjener penger på, det er dermed gitt at banken faktisk ønsker å selge deg dette produktet, uavhengig av tidligere erfaring. Lån er ikke en goodwill-tjeneste eller velvilje fra banken. Noen modifikasjoner her kan være forholdsvis dårlig inntekt, dårlig kreditthistorie, ikke utdannelse, etc. som gjør at du ikke er en ideell bankkunde. I slike tilfeller vil nok relasjoner til en lokal bank ha betydning for deg. Jeg opplever at banker som jeg ikke har brukt tidligere, og banker som jeg har gått bort fra, faktisk kaster lån etter meg og jeg kan bruke konkurransen mellom dem for å presse både lånebeløp og renter i min favør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå