Gå til innhold

Sette dcd-1500ae i standby?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hm, skjønner ikke helt hva du mener.. det følger da med fjernkontroll både til forsterker og cd-spiller?

Hvis det er hovedbryter du snakker om så må du nok lette på røven ja, men det må man da på alle anlegg.

ellers gratulerer med et meget pent men dørge kjedelig stereoanlegg kjøp! :tease:

Lenke til kommentar

Høres nå så pent ut da!

De jeg kjenner som har noen par år gamle denon forsterkere har ett uttak for strøm på forsterkeren, og viss man kobler cd-spillerern inni forsterkeren og lar hovedbryteren stå på så vil cd-spilleren få strøm og slå seg på når en tar forsterkeren ut av standby.

Det er nemlig ingen power-knapp på fjernkontrollen til cd-spilleren.

Det er ingen stort problem, bare uvandt i forhold til hva jeg er vandt til fra tidligere modeller.

Lenke til kommentar

bare la utstyret stå på, låter best når det har gått seg litt varmt. :) selv skrur jeg kun av når jeg skal bort over en lengre periode osv.

Strøm uttak for andre komponenter er ikke så vanlig på hifi utstyr da det skal være minst mulig forstyrrelser inni bildet.

Og joda det er nok et godt oppsett, matchet med riktige høyttalere så låter det nok fint og "hifi". Måtte bare erte deg litt. ;) Har hatt forsterkeren selv, men solgte den da jeg syns det ble altfor over nøytralt og direkte kjedelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...