Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Opplaster data hele tiden! Av seg selv?

Anbefalte innlegg

Fikk dette i dag. Hele upload bredden min blir utnytta uten at jeg gjør noe som helst! Laster opp på litt over 80kb's i følge Du Meteret mitt.

Har scanna pcen for virus men det var det ingenting av! Hva kan dette skyltes?

OG Nei jeg har ingen programmer oppe og kjører da! Opplaster bare av seg selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk dette i dag. Hele upload bredden min blir utnytta uten at jeg gjør noe som helst! Laster opp på litt over 80kb's i følge Du Meteret mitt.

Har scanna pcen for virus men det var det ingenting av! Hva kan dette skyltes?

OG Nei jeg har ingen programmer oppe og kjører da! Opplaster bare av seg selv.

7488838[/snapback]

Da skal du se at du har en trofaner på maskinen din. Den er nesten garantert i full gang med å spre SPAM, porr og alskens annen morro :)

De kan være tildels svært vanskelige å bli kvitt, har du en restore-CD så er kanskje det både enklest og kjappest (husk backup av alt viktig før du formaterer disken). Dessuten har de fleste systemer godt av en reinstall i blant.

HUSK BACKUP!!

Lenke til kommentar

Kanskje det er DU Meteret :p

80kb/s hørtes nå passe voldsom ut, skulle nesten tro noen har hacket deg og lagt inn IRC bot eller noe I den duren? PCen brukes som en bit av DOS angrep? Om tingene er custom scriptet så er det ikke så veldig lett å finne dem med antivirus program, med mindre de er VELDIG vanlige.

Prøv å fjerne med en totre anti-spyware og online anti-virus program. Om ingen ting finner dem, så ville jeg ikke giddet å bruke mer tid på det, bare reinstallert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...