sverreco Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Er det mulig å koble opp en 360 til wifi? For jeg har ikke kablet internett i hybelen, og jeg vil ikke kjøpe en 360 hvis jeg bare kan bruke den offline... Og hva med wii og ps3? Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Xbox 360 Wireless Network Adapter Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Wii har innebygget Wifi, ps3 tror jeg også er trådløs "out of the box" men xbox 360 må du kjøpe trådløst adapter til 700,- Edit. Too late Endret 12. desember 2006 av Appleseed Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Den trådløse adapteren fins ofte på tilbud nå til dags i lokale Expert Bonus, Lefdal og ander store butikker. Kjøpte selv en på expert bonus i stavanger for 199kr,- Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 199,-?? Kan du gi en link? Eller ihvertfall beskrive hvordan denne ser ut? Vurdere å kjøpe meg X360 når Falcon og HDMI er inkludert i Premium versjonen, og det hadde vært greit å slippe å betale 700,- ekstra. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Den trådløse adapteren fins ofte på tilbud nå til dags i lokale Expert Bonus, Lefdal og ander store butikker. Kjøpte selv en på expert bonus i stavanger for 199kr,- Da tror jeg jaggu jeg kjøper en jeg også! 199,- er ikke dårlig! Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Men hvordan tikobling skal det være? Noen som har en link? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Men hvordan tikobling skal det være? Noen som har en link? USB, men det er bare det offisielle adapteret som funker. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Har lest flere steder at man ikke trenger det offisielle adapteret? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Har lest flere steder at man ikke trenger det offisielle adapteret? Skal være mulig med litt hokus pokus, aldri hørt om noen som har gjort det. Du finner sikkert noe om det på Xbox-Scene! Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Nærmeste jeg kom wifi var å koble den til bærbaren min Men det er pokker meg kjipt å betale så mye for den adaptern... Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Men hva er det han gjør han som har kjøpt den adapteren til 199? Lenke til kommentar
runeMa Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Den trådløse adapteren fins ofte på tilbud nå til dags i lokale Expert Bonus, Lefdal og ander store butikker. Kjøpte selv en på expert bonus i stavanger for 199kr,- Vel, dette er snart ett år siden... Lenke til kommentar
Sebblom Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 så tilbudet finnes ikke mer? Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det er en trådløst adapter til pc´en som koster 199, det vil si at du kobler den til PC-en (tipper PC-en må være på mens den brukes) via usb tror jeg Har du bærbar er ethernet kabelen et godt alternativ men hvis du ikke har det så hadde jeg gått for pc adapteren ettersom det å betale ca. 600kr for wireless ikke er verdt det Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ohh? Jeg så for meg den X360 WiFI adapteren som bare en helt normal antenne med USB... Hmm Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ohh? Jeg så for meg den X360 WiFI adapteren som bare en helt normal antenne med USB... Hmm X360 Wireless Network Adapter er en liten sak (tenk minnestick) med antenne som kobles i usb bak på boksen og selve adapteren er det feste til bak på 360... Så det stemmer! Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Men den må jo da inneholde diverse hard- og software som gjør at man ikke kan bruke noe annet? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Fungerer det bra med trådløst adapter i forhold til kabel? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hrmpf... Skal flytte til helgen, og slik forholdene ligger ann ser det ut til at eg må gå trådløst også får Xbox 360....spørst om eg får styre like villt med kabler over alt med dama under samme tak Hadde vert flott om det skulle tikke ein ein knallpris på adapteret i disse dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå