sirkillalot Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 jeg må også si at jeg har god erfaring med amentio! de ringte meg en time etter jeg la inn ordren og fortalte at en vare ikke var på lager og ikke ville komme på lager før jul. jeg la inn ordren på ny da jeg fant et alternativ som var på lager! ordren ble sendt ut i går og fikk levert pakken på døra nå nettopp! levering under 24 timer er jeg veldig fornøyd med (posten skal vel også ha ros for dette) Lenke til kommentar
pebkac Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Ikke hørt noe fre dem på over en uke, og skjermen er selvsagt levert. Jeg får ringe dem fra jobb i dag og høre hva de driver med, så fremt de ikke har stengt lørdager. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Ikke hørt noe fre dem på over en uke, og skjermen er selvsagt levert. Jeg får ringe dem fra jobb i dag og høre hva de driver med, så fremt de ikke har stengt lørdager. 7512955[/snapback] Skulle vel strengt tatt ha ringt i første omgang (Hadde jeg gjort, spesielt i disse juletider) Nevn gjerne at du også har sendt mail for en uke siden, så kanskje du får en unnskyldning også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå