thomassit0 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 joda. hvis ikke du har tenkt til å se mye på filmer osv og skal koble den til pcen din så tror jeg ikke du vil savne den. Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Dersom du har visa, noe jeg antar da du bestiller fra nettet, vil jeg anbefale deg å heller kjøpe abonnoment og mspoints gjennom marketplace. Det er endel billigere. Dessuten kjøper du poenga når du trenger de og får de så med en gang, sett at kortet blir godtatt. Det lønner seg ihverfall med poeng, tror det er rundt halv pris fra den boksen du kjøper i butikken. Gold account harjeg ikke sammenligna pris på, syns bare det er lettere å bruke tjenesten boxen allrede har. 7492436[/snapback] Vet du om Visa Elektron funker? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 vet ikke sikkert, men tror ikke det, man må skrive inn kortnummer og utløpsdato, og det har vel ikke electron. Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Hei Visa Elektron er jo nesten nøyaktig det samme som et Visa kort, de ser helt like ut med alle de samme kodene og utløpsdato, men er alikevel noen steder som ikke godtar dem... Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Av spill så er gode titler: Saints Row (GTA kopi, med litt mer fancy grafikk... anbefales!) Oblivion (hvis du liker roleplay) PGR 3 (hvis du liker bilspill) Dead or Alive 4 (slossing! raskt og god moro, digg og spille med kamerater eller andre) De spillene der er noen av de beste som er å oppdrive for 360 i dag. Har dem alle sammen og de ble nøye plukket ut. Endret 13. desember 2006 av ~~Undertaker~~ Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hei Visa Elektron er jo nesten nøyaktig det samme som et Visa kort, de ser helt like ut med alle de samme kodene og utløpsdato, men er alikevel noen steder som ikke godtar dem... 7495752[/snapback] Vel det er FEIL for et Vanlig VISA kort har et 16 Siffret kortnummer du taster inn når du kjøper ting osv... et Electron har ikke en sånn kode trykkt inn i kortet på framsia Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Et lite heads up; Du får mediaremote til et par doller på ebay. Jeg vant vel min for 2$ Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Vel det er FEIL for et Vanlig VISA kort har et 16 Siffret kortnummer du taster inn når du kjøper ting osv... et Electron har ikke en sånn kode trykkt inn i kortet på framsia 7556192[/snapback] Vel det er FEIL! De fleste nyere Visa Electron har dette. Så godt som alle nyere kort har dette nå, og alle nyere Visa Electron kort jeg har sett, fra fire forskjellige banker har dette, uten at kundene har bedt om dette. Vil ellers anbefale trådstarter å kjøpe Media Remoten, det funker uten, men er mye mer hendig å ha det på en fjernkontroll, spesielt hvis TVen din også virker med den. Da trenger du plutselig ikke fjernkontrollen til TVen lengre edit: For å få HD oppløsning på HDTVen din, trenger du enten VGA eller Component kabler. Kjøper du 360 Premium får du med component kabler, og slipper å tenke på det. - Bjarte Endret 22. desember 2006 av Zappza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå