turbo_princezz Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hei!! Jeg lurte på en ting. har ikke så mye peil på pc. men skal ha mere ram. men vet ikke åssen type ram jeg har. er jo så mye forskjellig. så inne på komplett.no. der var det mye typer. skal ha 512mb ram. noen som vet hvor jeg finner ut det? kjøpte pcen for ca 2 år siden. er 1.8Ghz 256mb ram. ikke den råeste maskin men. duger til mitt bruk da.. men litt treg. Lenke til kommentar
nifty Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hei!!Jeg lurte på en ting. har ikke så mye peil på pc. men skal ha mere ram. men vet ikke åssen type ram jeg har. er jo så mye forskjellig. så inne på komplett.no. der var det mye typer. skal ha 512mb ram. noen som vet hvor jeg finner ut det? kjøpte pcen for ca 2 år siden. er 1.8Ghz 256mb ram. ikke den råeste maskin men. duger til mitt bruk da.. men litt treg. 7488250[/snapback] Om du kan fortelle hva slags CPU du har, eventuelt hva slags merke/modell hovedkort du har, ville det være mye lettere å gi deg et skikkelig svar. Er det en prefabrikkert PC (HP/Dell, osv.) må du gi oss merke/modell på den PS! Endre topic til 'Hvilken type minne?' (Det er mye bedre 'norge'....) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå