Qwseyvnd Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Da jeg kjøpte en pc med Windows XP Home OEM. Fikk jeg med innløsningsskjema. Og jeg ville bestille Vista, alt ser ut som alt var greit, men nei! Da jeg skrev inn kredittkortnr og klikket fortsett stod den jeg hadde ikke valgt en produkt :S og jeg prøvde på igjen så sier de at Innløsningsskjemanummer er allerede brukt :S Hjelp, hva gjør jeg ? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Den innløsning-kupongen er vel gyldig til april-07, så hvorfor stresse? Vista kommer først den 30 januar, sikkert derfor det ikke går? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Der står den må innløses innen 31. mars 2007. Jeg syns det er merkelig. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Der står den må innløses innen 31. mars 2007. Jeg syns det er merkelig. 7489324[/snapback] Men fortsatt har ikke vista blitt tilgjengelig....31. mars er det en god stund til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå