MiSP Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg har nettopp installert Catalyst 9.11, og her skal jo Chuck Patch være integrert, slik at det bare er å stille inn manuell AA i driverne (CCC) for å få det til å virke. Jeg har prøvd, men får ikke AA til å fungere i Oblivion når jeg bruker HDR. Jeg har prøvd både gjennom CCC og ATI Tray Tools, ingenting gir resultater. Er det noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Har nettopp installert Catalyst 6.12, og det virker fremdeles ikke. Har prøvd å aktivere AA både i Catalyst Control Center alene, i ATI Tray Tools alene og i begge samtidig, men jeg får ingen AA uansett. Er det ingen som har noen idé om hva som er galt? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hadde samme problemet, men ble løst når jeg skrudde på AF i tillegg - Verdt et forsøk? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg har alltid kjørt med AF på Oblivion. Det ser ikke så bra ut uten. Så nei, det hjelper nok ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå