black_sheep Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Skifta drivstoffilter for 1 måned siden ca. I dag fylte jeg bensin og kjørte som normalt, så kjente jeg at det lukta bensin når jeg gikk ut av bilen. Kjørte hjem og inn i garasjen. Kikka så under og så en bitteliten dam og lukta på det og det var bensin.. kjente også på filteret og der var det bensin. Spørsmålet mitt blir da, er det "farlig" å kjøre med det sånn? bør jeg bytte/reparere det fort som mulig? (audi 80 cab. 96 mod.) Lenke til kommentar
nifty Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Skifta drivstoffilter for 1 måned siden ca. I dag fylte jeg bensin og kjørte som normalt, så kjente jeg at det lukta bensin når jeg gikk ut av bilen. Kjørte hjem og inn i garasjen. Kikka så under og så en bitteliten dam og lukta på det og det var bensin.. kjente også på filteret og der var det bensin. Spørsmålet mitt blir da, er det "farlig" å kjøre med det sånn? bør jeg bytte/reparere det fort som mulig? (audi 80 cab. 96 mod.) 7488180[/snapback] Svaret er JA, få fikset det, helst i går Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Skikkelig farlig med bensinlekkasje! En liten gnist fra Tennpluggledninger(overslag) og bilen brenner. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Faen.. off og off! MÅ bruke bilen idag også.. da får jeg heller satse på at det holder seg tørt Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Da fikk jeg fiksa det idag alikavel Var vist bare 2 små pakninger ved inngangen til filteret som var problemet. Så nå håper jeg det er tett. Litt noia å kjøre rundt med bensinlekkasje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå