boundishh Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 hva er disse tingene på ps2 hovedkortet(scph-39004) Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Ville tippet på 1: CPU, 2: GPU og 3: Noe annet jalla chipset greier. Men rart ingen av delene hadde noe slags form for kjøling, spesielt cpu hvis det er det i tilfellet. Har aldri kikka inni en ps2, så ikke stol blindt på meg edit: Så på bildet at det sto EmotionEngine på nr. 1 der. Med ett kjapt søk på google viste det seg at det er cpu'en ja. Siden jeg ikke kan lese noe som helst på de to andre chipene foreslår jeg at du gjør det og søker litt. Tipper du vil finne fort ut, bruk google ellerno.. Endret 12. desember 2006 av empatiy Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 pa nr.2 står det gs graphics synthesizer så det er nok gpu men nr.3?? og foressten hovedkortet ligger inni en slags stål ramme med kjøle ribber på den ene siden Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hvis det står det så erre gpu'en ja. Men vanskelig å si hva nr. 3 er. Hvorfor skal du vite dette om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 egentlig så bare lurer jeg ingen spesiell grunn nr.3 kan jo kanskje være ram Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Har ikke peiling, men vil tro det kanskje er VU0 og VU1 (VU=Vector Unit) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå