_Ice-T_ Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hva er den beste av Ghost 2 og Matrix Infinity? Får en PS2 slim til helga eller til neste uke så da skal den under loddepenna Noe dere anbefaler? Noen tips om noe som helst er ikke å forakte Har erfaring fra xbox modding men aldri modda en ps2 før Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Bestillte Matrix Infinity chippen nå Men del gjerne noen tips om ting & tang til en ikke så erfaren ps2 modder Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 ehm.. det er en som er ganske nerd på dette på forumet.. venta så sjekker jeg inboksen min; han er der Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 okidoki.... takk Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det er en smart en som heter "weedman" som kan hjelpe deg tror jeg =] den chippen du kjøpte er forøvrig den beste har jeg hørt. er firmware-upgradable også Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det stemmer, hvis det er en ORGINAL matrix infinity chip du har kjøpt, så er det den beste etter min mening... Men du burde ikke prøve deg på å lodde den inn selv, det blir nesten garantert trøbbel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå