SuperChris Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Har ADSL2+ fra NGT og har i forbindelse med det fått SpeedTouch 546i. Hver gang jeg prøver å bruke torrent-program (BitComet) virker alt supert i 20 sekunder. Finner seeders og begynner nedlasting, men så stuper hastigheten til 0 på download og upload. Internett henger også helt kubb. Ser på modemet og "internett-lampen" står og blinker uregelmessig. Er det modemet som kneler pga alle forsøk på tilkobling? Eller er det NGT som struper linjen. Stenger jeg BitComet og venter i ca 1 minutt er internett tilbake og alt er fint. Tips? edit: Når jeg tenker meg om, har jeg hatt dette modemet siden i sommer og problemet oppstod fo noen uker siden.. Hmmmm... Endret 12. desember 2006 av SuperChris Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Veldig merkelig...har akkurat samme problemet. Idag har jeg måttet restartet maskinen sånn fem ganger eller noe, for det er det eneste som får internett til å fungere igjen. Noen ifra NGT eller andre som kan gi oss en forklaring på dette? Edit: Jeg bruker Azareus som klient, og jeg hadde fire nedlastinger samtidig og la de på en grense på 200kbit/s hver, da gikk det helt fint. Strange... Endret 12. desember 2006 av Janmandelid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå