Gå til innhold

Multimedia distro, fins det?

VikinGz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Knoppmyth , aldri prøvd det selv.

Til windows xp har du jo Media portal som er gratis. Bruker det selv og er meget fornøyd.

7490217[/snapback]

Støtter media portalen slik at musikk kan spilles av fra undermapper også? For var med noe lignende fra logitech når jeg kjøpte nye tastature og musa men der støtter den kunn avspilling av musikken i en mappe... og ikke all musikken i undermapper (samme med bilder og video....)

Knoppmyth , aldri prøvd det selv.
Den linken sender meg til media portalen den også :dontgetit:

mediaportal-skin027.jpg

Dette var ekstremt likt xbox media center :whistle:

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Litt usikker på det med musikk avspilling og underkataloger da jeg ikke spiller så mye musikk med den maskinen.

Ordnet linken til knoppmyth så skal funke nå.

Og det er samme fyren som drev med media center til xbox som jobber med media portal nå.

Lenke til kommentar
Litt usikker på det med musikk avspilling og underkataloger da jeg ikke spiller så mye musikk med den maskinen.

Ordnet linken til knoppmyth så skal funke nå.

Og det er samme fyren som drev med media center til xbox som jobber med media portal nå.

7490597[/snapback]

Tenkte meg det :thumbup:

Go kar det der :)

Tenkte og sette opp en maskin uten windows... for denne skal trosalt ikke brukes til annet enn film/musikk/bilder/internett og msn...

Men tenker at den spiller undermapper for det gjør xboxen :thumbup:

*p.s*

den linken fungerte ikke nå heller :dontgetit:

men denne funka http://mysettopbox.tv/knoppmyth.html

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

GeexBox er en modifisert versjon av MPlayer. Den støtter det meste av video/audio og automatisk mounter alle delte mapper på andre maskiner (SAMBA). Eneste ulempen er at den er veldig nøye på skjermkort hvis du vil ha bra kvalitet (krever også remastering av ISO).

Har selv brukt GeexBox på min mediamaskin og den gjør jobben (etter litt modding).

Lenke til kommentar
GeexBox er en modifisert versjon av MPlayer. Den støtter det meste av video/audio og automatisk mounter alle delte mapper på andre maskiner (SAMBA). Eneste ulempen er at den er veldig nøye på skjermkort hvis du vil ha bra kvalitet (krever også remastering av ISO).

Har selv brukt GeexBox på min mediamaskin og den gjør jobben (etter litt modding).

7493642[/snapback]

Var det ikke planer om støtte for mus i en kommende GeexBox versjon?

Lenke til kommentar
Til windows xp har du jo Media portal som er gratis. Bruker det selv og er meget fornøyd.

Enten trenger jeg en real opplæring i programmet eller er det bare dette programmet er helt på gjore? :dontgetit:

Msn i vertfall

Snakker med random person og jeg får meg aldri ut av den uten og avslutte programmet. Samt spretter det opp ruta der folk snakker automatisk uansett hele tiden og den faller bort :dontgetit:

Håper han som lagde det "#¤%¤#"" :mad:

:whistle:

Lenke til kommentar
Vel, det er jo ikke noe problem å kople til windows-servere (grøss) med linux vanligvis (samba fikser biffen), så det burde ikke være noe problem med mythdora heller... Mulig du må legge til en linje i fstab, men thats it...

7507096[/snapback]

jeg skulle gjærne bare ha brukt linux... men på server siden er jeg blank, på bruk av wine og cdgea eller va det heter er jeg helt blank... på stort sjett alle innstalasjoner av programmer er jeg blank...

så hadde jeg fått meg ett lite hurtig kurs i enkle ting som å sette opp filserver i linux, innstalasjon av programmer og drivere. Bruk av programmer + litt mer så skulle jeg gjærne brukt det istede for windows....

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...