redsword Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 hei. jeg har fått oppgaven til å lage en hjemmeside for en Klan i spillet World Of Warcraft. de vil at det skal være et Forum å Gjestebok der. det jeg lurer på, er om noen kan hjelpe meg litt i gang med dette. gi meg noen forslag til hvordan jeg skal lage hjemmeside. jeg har ikke peiling på koding. så HTML koding å css greier er uakseptabelt for meg noen sa at jeg kunne bruke www.freewebs.com. men der kan jeg ikke lage et Forum Takker for alle svar MVH Redsword Lenke til kommentar
radivx Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Er det uaktuellt å betale for webhotell? Det koster jo litt, men du får jo eget domene for klanen. Det høres ut som bruk av en eller annen form for Content Managment System er tingen for deg (lar seg som regel flettes sammen med forum). Da er det minimalt å gjøre for å oppdatere med nyheter og liknende. (du må dog enten akseptere et standardlayout, laste ned et masseprodusert ett, eller kode ditt eget, men det er jo tilfellet uansett). Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg spiller World of Warcraft og har noen sider du kan få litt idèr av osv. F.eks: The inner circle Restricted Liquid Courage Også hvis du ikke har så mye peiling på HTML så kan du bare bruke google søk på "free forum" og "free questbook" da finner du sikkert mye nyttig. De som ser på den siden du nå skal lage er veldig interissert i World of Warcraft så vil anbefale deg og søke på det også på google og finne noen bilder som du kan legge inn. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 www.clantemplates.com har 3 WoW templates. Det er en liten artikkel om hvordan du endrer sidene også. Trodde det het guild jeg Har noen venner som spiller WoW, de sier det heter guild og ikke clan, som jeg trodde pga jeg spilte CS før xD Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Det første spørsmålet som dukker opp er, hvorfor skal de ha deg til å gjøre dette, når du ikke har snøring på webdesign? Hadde det ikke vært bedre å fått noen som vet hva de driver med til å gjøre dette? Ørjan... Lenke til kommentar
gather Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 jeg har ikke peiling på koding. så HTML koding å css greier er uakseptabelt for 7487928[/snapback] Er ikke dette da en gylden annledning til å lære deg litt da? http://www.htmldog.com og http://w3schools.com/ er gode tips når det gjelder dette. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg begynte å lage sider fordi min CS clan trengte en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå