galaxee Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 eg hadde en gammelt hoved-kort med amd 0.7 mhz prosessor og 500 mb ram og et gammelt rage 128 skjerm-kort,det skiftet eg ut i går til kt4v hoved-kort og amd 1.6 prosessor,128 mb ddr ram og et nvidia geforce 64 mb skjerm-kort og da håpte eg på at dataen skulle bli minst dobbel så kjapp,kjøpte og nye hard-disker 80+60 gb men dataen var mye raskere med det gamle hoved-kortet og fikk bedre fps i counter-strike? sjekka fps på dette låg den fra 6 til 99. skal det virkelig vera muligt å få tregere data med nyere/større prosess? har sjekka at prosess er 1.6. det er den endret fra 100 til 133 mhz i setup [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-11-20 01:28 ] Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 For det første så har du altfor lite minne. Hvis du bruker winXP er farlig lite!! Ta ned siste driverne til skjermkort, chipset osv. Kjør alltid opengl i CS. Men uansett. Litt rart er det.. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 har windows xp ja og har siste versjon av driveren av skjerm-kortet Lenke til kommentar
aschj Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Lite ram, ja. Legg inn Via 4in1 og detonator 30.82 (Ja, jeg vet 40.xx gir mer 3dmarks). Burde funke bedre da. Prøv å kjør minst mulig dilldall i bakgrunnen når du spiller sånn at den slipper å legge teksturer på harddisken (fordi minnet er fullt). For FPSen sin del kan det lønne seg å skru av v-sync. Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Bruk emnefeltet fornuftig. Så mange utropstegn er bare tull, og det irriterer brukerne av forumet. Fikset. _________________ Daglig leder ved http://www.overklokking.no Moderator / admin på forumet [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-11-20 01:28 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå