Øystein.F. Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Om du har ein draum om å utvikle eit spel, skal du no få ei solid oversikt over korleis du definitivt ikkje skal gå fram. Les mer Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Dette spillet skal jeg ha Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Haha, Game of the year? Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hehe, takker så mye for en god latter. Uheldigvis kommer sikkert spillet til å selge en del, slik som mange andre "berømte" spill-til-film-lisenser. Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det som virket så lovende... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Visste dette spillet vile suge analskaft uten sidestykke når spillet blei annonsert. Etter nesten motvillig å ha prøvde demoen, så blei eg bare sinnt. Det var ingenting som var bra. Musikken sugde hostesaft,grafikken,flyten,design og fy faen var så ubrukelig at dette nesten må vere brudd på menneskeheten. Dessuten ser ikkje Supermann ut i måneskinn, inget individ gidder å gå med trusa tredd på utenpå klærne... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) HAH! Veldig, veldig tilfredstillende å lese. Endret 12. desember 2006 av Blib Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 hehe.. fikk meg en latter nå ja Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 HAHA, så fantastisk skrevet. All kudos til Øystein! Men hadde det vært mulig med en liste over hvilke spill som har fått karakteren 1/10? Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 skal kjøpe det... Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Genialt skrevet, takk takk Nå ble kvelden mye morsommere Det skal nok kjøpes... Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Eg seier som Rikku i Final Fantasy X: "Nokre gongar, når eg har mykje å tenke på, hjelper det å seie aaaahh!" Kan huske feil, men er det ikke Yuna som sier det en gang, i en mellomsekvens? Lenke til kommentar
kinag Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Personlig syns jeg det spillet var helt greit Men jeg har alltid likt supermann, helt siden jeg var liten. Syns den reviewen var litt overdrevet, for jeg har faktisk spilt spill som har vært ti-talls ganger værre enn dette spillet. Fortjener ihvertfall en firer, hvis ikke en 5. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Yet another EA game gone bad. Hvem er det som er tullat nok til å gi EA lisens på å lage spill? Hadde jeg vært James Bond med lisenes til mord hadde jeg drept den lisensen til EA fort som fan, før de sender spilleverden til den evige undergrunn. Ettersom jeg leser tror jeg vi nå finner omtaleren liggende hos en flink psykolog og forteller om spillet, som ender opp med at psykologen trenger psykolog for å komme seg. The evil cirkle. Nei dette var enda en slakt av EA sitt spill, likte slakte på Carbon, liker dette og. Om gamer.no noen gang skulle annmelde et spill fra EA som faktisk slår ann, advar om det på forhånd, slik at jeg får legge ut puter på gulvet før jeg besvimer. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 1 - Katastrofalt Sitat fra forklaringsteksten: "Her fungerer absolutt ingenting" Musikken fungerer jo som du skriver på slutten??..?? Tror nok at man skal være blodfan av Superman om dette skal fungere, slik som meg. Men jeg ser svakhetene, absolutt. Jeg ser at det kunne vært gjort myyyye mer med en personlighet som Superman. Handlingen kunne vært helt annerledes. Mer likt filmen kanskje. Tenker neste spill blir bedre jeg Men 1?....... Ikke enig. Lenke til kommentar
SulkyIce Dude Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg synes ikke demoen var så aller verst. Jeg ser, som alle andre, store mangler ved dette spillet, men ærlig talt. 1? :!: Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Jeg må si at jeg liker tittlen på den ene underoverskriften. "Skyt meg heller i leggen". Endret 12. desember 2006 av rasgar Lenke til kommentar
genetex Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Yo. Det er ett film-til-spill spill. De er ikke laget for å få bedre enn 1. "Men jeg vet da om.." Feil. Det spillet var også dårlig. Lenke til kommentar
capy Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 synd dette skulle være så dårlig da. Jeg hadde sett frem til å fly rundt i metropolis og kanskje redde noen katter ned fra et tre iblandt. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Men det er jo superman jo da må det jo være bra as if Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg