Glenn Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Hei! Kjæresten min har nylig kjøpt seg en Sony Ericsson W710i. Men hun oppdaget fort at den er utrolig treg om den først har skudd seg av, til den faktisk begynner å lader og man kan skru den på igjen. Når hun setter i laderen, lyser det på det ytterste displayet, men ingen tegn på at den lader. Det er også umulig å slå den på. Av og til lyser det i de to nederste knappene, firkant og 0-tasten (tror jeg), når hun setter i laderen. Etter en stund får hun slått den på, da lyser det på alle knappene, naturlig nok. Dette er selvfølgelig veldig irriterende, men hun prøver å få den i laderen før den går helt tom for strøm. Dette er et veldig irriterende problem, og er dette en feil, eller er bare mobilen virkelig sånn? Jeg har aldri hatt dette problemet på noen av mine Sony Ericsson telefoner. Hun har prøvd å sjekka for ny firmware, men det var den siste som lå der fra før. Om dette virkelig vise seg å være en feil, vil vi selvfølgelig gå tilbake med telefonen, fordi dette dekkes jo av garantien. Mobilen ble forresten kjøpt på et sted vi var å besøkte, veldig langt unna på en lokal Elkjøp-butikk. Er det mulig å levere denne telefonen tilbake uansett hvilken som helst Elkjøpbutikk det er? Endret 12. desember 2006 av Glenn Lenke til kommentar
BamBam79 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Har samme telefon selv og har hatt den en god stund, og har ikke opplevd de problemene du beskriver så det høres ut som det er noe feil ja. Det er selvsagt bare å levere den på nærmeste Elkjøpbutikk, ta med deg kvittering så går det bra, Hilsen Elkjøpansatt Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Ja, det synes jeg også. Mobilen skal jo ikke være så treg.. Det skal bli. Takk for svar. Endret 12. desember 2006 av Glenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå